XXL Nutrition

voeding (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mike0007

Novice
Lid geworden
11 jan 2017
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
98kg
vraagje,

voor het droogtrainen qwa voeding.
ochtends shake met havermout en banaan, op de dag 2 bakken magere kwark en avonds kip met rijst en shake.

iemand aanvullende voedings tips of wat ik beste kan eten om droog te worden
 
Pindakaas op biceps , en abs smeren , groeien ze van ..
Jezelf insmeren met olie, dan lijken je spieren nog wat ..
 
Droger worden = cutten en onder onderhoud eten.
Soort voeding maakt niet uit alsje je macro's maar haalt en ook op je micro's let.

Ik zou iig wat variatie aanbrengen en groente en fruit toevoegen en je eiwitbronnen wat afwisselen.
Kijk maar even in deze link. Lees hem en doe er je voordeel mee. Je kan er veel van leren. :)
https://forum.bodybuilding.nl/topics/geupdatet-excel-voedingsschema.410162/
 
Beetje eigen research kan ook geen kwaad. Genoeg hier om je op weg te helpen.
 
Een week geen water drinken helpt ook om droog te worden.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Is dit de mentaliteit van de jeugd van tegenwoordig? Beknopte informatie zonder zelfstudie spuwen in de hoop op antwoorden zonder hier zelf onderzoek voor te doen?
Ga uit van feiten, niet van aannames. Zoek uit wat je onderhoud is, en ga voor "droogtrainen" een strategie bedenken. Ga je in een calorie deficit puur door voeding? Ga je het deficit creëren door cardio toe te voegen? Er zijn veel "tools" om je vetpercentage te verlagen, maar gebruik ze niet allemaal tegelijk. Voor je het weet eet je weinig, doe je veel cardio en slik je elk uur meuk om te "droogtrainen".
 
vraagje,

voor het droogtrainen qwa voeding.
ochtends shake met havermout en banaan, op de dag 2 bakken magere kwark en avonds kip met rijst en shake.

iemand aanvullende voedings tips of wat ik beste kan eten om droog te worden

Lees bovenstaande nou zelf eens door. Verwacht je nou echt dat mensen hier antwoord op gaan geven? Je neemt niet eens de moeite om volledige zinnen uit te typen en met een goed verhaal te komen. Los van dit alles weeg je 100 kilo op 1.75m. Minder bier en leverworst en je komt een heel eind schat ik zo in.
 
Is dit de mentaliteit van de jeugd van tegenwoordig? Beknopte informatie zonder zelfstudie spuwen in de hoop op antwoorden zonder hier zelf onderzoek voor te doen?
Ga uit van feiten, niet van aannames. Zoek uit wat je onderhoud is, en ga voor "droogtrainen" een strategie bedenken. Ga je in een calorie deficit puur door voeding? Ga je het deficit creëren door cardio toe te voegen? Er zijn veel "tools" om je vetpercentage te verlagen, maar gebruik ze niet allemaal tegelijk. Voor je het weet eet je weinig, doe je veel cardio en slik je elk uur meuk om te "droogtrainen".

-> de McDonalds generatie...
 
Back
Naar boven