Fitness Seller

voeding (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

PETER ANDRE

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
6 jun 2003
Berichten
4
Waardering
0
Ik zou willen weten wat men met KWARK bedoelt?
Ik heb daar 500gram per dag van nodig in mijn voeding om bij te komen.
In de winkel kan ik krijgen:yoghurt,opgeklopte verse kaas,rijstpap,en nog andere maar nergens KWARK.HOE KAN DAt?
Ik moet erbij zeggen dat ik die platte luchtige verse kaas in potjes van 125 of 250 of 500g(met een of ander smaakje) erg lekker vind.Daarom dacht ik er ook aan om mij bij deze te houden.
Want als ik de voedingswaarden heb(Kcal,vetten,koolydhraten en eiwitten) van mijn potjes en deze zijn gelijk aan die KWARK die jullie vertellen dan is het toch ook goed of niet?
Daarom had ik willen weten
a)wat zit er in een pot van 100mg of 500mg aan voedingswaarden in die KWARK zodat ik kan vergelijken
b)Moet het Kwark zijn omdat daar iets speciaals inzit tov gewone yoghurt of kaas?
c)Je moet weten dat ik uit Belgie ben ,dus ik kan niet in een nederlandse winkel potten halen
d)zeg maar wat ik dan wel nodig heb
Alvast bedankt voor de reacties en omerkingen
 
was al eerder gevraagd door een belg, moet je search ff gebruiken
 
kwark=platte kaas.

mijn magere kwark per 100gr: 11.1 gr Eiwitten, 3.5gr Koolhydraten

de hoeveelheid eiwitten verschilt nogal per merk
 
gezoete kwark/platte kaas heeft maar 4 tot maximaal 7 g eiwit/100 g
ongezoete magere tot 11 gram
Maakt nogal veel uit... verschil is ook vooral hoe vast/vloeibaar de kwark/platte kaas is

Espi
 
Ik vind het persoonlijk niet te eten, dus gaat bij mij altijd een beetje met tegenzin...

A] Hangt af van het merk etc.
B] Meer eiwitten dan yoghurt e.d
C] Vandaar die vragen... :p just kidding, ik ken helaas geen belgische winkels, daar kan ik je niet mee helpen!
D] Kwark/Platekaas, of iets anders waar veel eiwitten inzitten met een laag vetgehalte...
 
VERSE kaas is het juiste woord in Belgie.

Dus die potten kan je vinden per 500 gram in de GB, Colruyt, Delhaize, Aldi, enz

Leverd de goedkoopste ( 1 van de beste) bron van eiwit.
 
verse kaas :D haha ik vind t in de verste verte niet op kaas lijken of smeerkaas maar goed ;)
 
En toch is het zo... Net zoals cottage cheese. Met een beetje fantasie hetzelfde ;)
 
Back
Naar boven