Fitness Seller

voedingprobleem (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

WorkingOut

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
23 apr 2009
Berichten
16
Waardering
0
IK heb het idee dat ik de snelste stofwisseling mogelijk heb, dat het al verteerd is als ik het net op heb. ik heb een voedingsschemadie zeker! volstaat (6 maaltijden per dag met 2x avondeten:met rijst,vlees,vis,pasta etc.) en daarbij gebruik ik een weightgainer en creatine en ik eet minimaal 1 bak magere kwark per dag nog steeds kom ik bijna niet aan is er nog iets wat ik hier aan kan doen, bijv. voeding met een extreem veel calorieen of is de enige optie mn shakes opvoeren naar 4 scheppen per shake inplaats van 2

verder trainde ik 6x per week maar ga nu iets minder door reacties hier op het forum ik wil er alleeees voor doen om massa te krijgen wie kan me helpen?
 
Je moet wel uitrekenen hoeveel kcal het in totaal is hè? Dit is wss al topic nr 10miljoen van iemand die niet kan aankomen. Ik had hetzelfde probleem, je denkt dat je veel eet maar dat is niet zo. NOG MEER. En 6x in de week trainen is natuurlijk ook onzin, en ik weet niet hoe lang je traint per keer maar ga 1 uur max.
 
als je veel eet en je komt niks aan eet je niet genoeg.
dus meer eten.
 
als je veel eet en je komt niks aan eet je niet genoeg.dus meer eten.

ongeacht wie je bent, en hoe hard je het ook uitpoept.

Sommige worden al dik als ze aan sultana's denken en een ander (ondergetekende) moet 6 x fatsoenlijk eten + de nodige chocomel en macdonalds naar binnen harken om 1 kilo zwaarder te worden aan het eind vd maand;)

Succes.
 
ongeacht wie je bent, en hoe hard je het ook uitpoept.

Sommige worden al dik als ze aan sultana's denken en een ander (ondergetekende) moet 6 x fatsoenlijk eten + de nodige chocomel en macdonalds naar binnen harken om 1 kilo zwaarder te worden aan het eind vd maand;)

Succes.

dat zeg ik toch? als hij snel dik zou worden moet hij gewoon minder eten. als hij niks aankomt moet hij meer eten.

zo simpel zit het in elkaar.
 
je moet wel het juiste eten natuurlijk dus niet als een mongool bij de mac jezelf vol gaan bunkeren want dan word je alleen maar vet
 
Ben je ook een superecto dan?
 
Tips om zwaarder te worden: 2 keer ontbijten, 1 keer met snelle koolhydraten en whey eiwitten en ongeveer 30 minuten later langzame koolhydraten zoals havermout. Koolhydraten en vetten toevoegen aan je laatste maaltijd voor het slapen. Meerdere keren op een dag een handje gezonde noten eten. Een eetlepel olijfolie toevoegen aan je warme maaltijden. Een isotone sportdrank tijdens je training i.p.v. water.
Succes!
 
Tips om zwaarder te worden: 2 keer ontbijten, 1 keer met snelle koolhydraten en whey eiwitten en ongeveer 30 minuten later langzame koolhydraten zoals havermout. Koolhydraten en vetten toevoegen aan je laatste maaltijd voor het slapen. Meerdere keren op een dag een handje gezonde noten eten. Een eetlepel olijfolie toevoegen aan je warme maaltijden. Een isotone sportdrank tijdens je training i.p.v. water.
Succes!

Daar heb ik wat aan dankje:D
 
Probeer dit ook eens:

1. Volle kwark + honing/suiker/whey + ongezouten noten + AH Bran flakes

2. Volle melk/chocomel

3. Brood met veel pindakaas

4. Stokbrood met tonijn in (olijf)olie + olijven + ketchup

5. Pasta + pesto + kaas + bolognesesaus
 
dat zeg ik toch? als hij snel dik zou worden moet hij gewoon minder eten. als hij niks aankomt moet hij meer eten.

zo simpel zit het in elkaar.

ik quotte je ook omdat je imo gelijk had:)

en als je geen pro bb mag je best wat mac wegeten (zelfs de pro's doen het af en toe) maar om nou mac te vermijden omdat je clean wil bulken terwijl je 60 kilo weegt:rolleyes:
 
ja daar heb je gelijk in
 
BIG MAC menu en 3 cheesburgers als ge 60 kilo weegt gew vollebak bulke
mag wa vet bij zijn gew nie overdrijven
 
Back
Naar boven