MuscleMeat

Voedings Advies

Bezoekers in dit topic

Dahsuan

Cool Novice
Lid geworden
26 aug 2015
Berichten
142
Waardering
9
Lengte
1m80
Massa
86kg
Hallo allemaal,

Sinds maart ben ik begonnen met Hardlopen en sinds 5 weken kracht.

Maandag - Squat - Borst ( 5 oefeningen )- Deadlift - Biceps,l

Dinsdag - 6 x 5 minuten Jumping Rope, Kettlebell swing, Triceps ( 6 x 5 rondjes) elke ronde 1 minuut rust

Woensdag - Schouders, Rug, Buikspieren, Jumping rope

Vrijdag Hardlopen rond de 10km

Voeding dagelijks:

Ontbijt - Kom griekse Yogurt met Havermout

Lunch - Pak Matze Crackers met Vleeswaren (kipgrill, kalfsrolade, Filet American)

Middag - Kom Griekse Yogurt met Havermout

Avond eten - 300 gram groente met 200 gram vlees ( vlees kan varieren in Koteletten, Kip, Kalf etc)

Late snack wat Crackers met vleeswaar of Yogurt met Havermout.

Ik vroeg mij af of jullie nog tips hebben. Heb het gevoel dat het goed gaat.

Benchpress 55 kilo, Deadlift 60 kilo, Squat 60 kilo. Ben nooit een grote eter geweest dus is het bijvoorbeeld verstandig om creatine te gebruiken? Wil liever geen Whey omdat ik hoor dat je daarvan toch aankomt?
 
Geupdatet excel voedingsschema

Kijk hier voor voeding.
Wat je post ziet er niet echt uit als een fatsoenlijk voedingsschema....

Je komt niet aan van whey... Je komt aan als je meer eet dan je verbruikt.

Trainingsschema laat ook te wensen over... 5 oefeningen borst en de rest dan?
 
Wat zijn je doelen eigenlijk precies?
 
Wat zijn je doelen eigenlijk precies?

Hi, mijn doel is eigenlijk sterker worden en Lean gespierd worden. Wel voller natuurlijk maar moet veel vet verliezen. Het gaat de goeie kant op alleen ben nog zoekende Qua training etc.

Probeer een beetje een middenweg te vinden tussen spieropbouw en afvallen etc.
 
Zou ook een degelijk trainingsschema gaan volgen, dit is niks.
 
Probeer een beetje een middenweg te vinden tussen spieropbouw en afvallen etc.

Spieren opbouwen is boven je onderhoud eten, vet verliezen is eronder.

Als je die middenweg hebt gevonden dan zou dat wel breaking zijn en ben je verplicht je geheim te sharen op het forum:D

Maar als je er echt net bij komt kijken, zijn deze zogenaamde 'beginnersgains' wellicht mogelijk:) Ik denk dat je met Marina's excelbestandje al een flink eind komt!

Voor een deftig trainingsschema zou ik eens gaan kijken in de trainingssectie van het forum, die staat bol van de trainingsschema's om mee te beginnen. Vaak wordt aangeraden om met een full body schema te beginnen, waar je lekker hard gaat werken aan je compoundoefeningen!

Voor de rest blijft het een proces van proberen, vallen en weer opstaan en weer vallen etc.
 
Spieren opbouwen is boven je onderhoud eten, vet verliezen is eronder.

Als je die middenweg hebt gevonden dan zou dat wel breaking zijn en ben je verplicht je geheim te sharen op het forum:D

Maar als je er echt net bij komt kijken, zijn deze zogenaamde 'beginnersgains' wellicht mogelijk:) Ik denk dat je met Marina's excelbestandje al een flink eind komt!

Voor een deftig trainingsschema zou ik eens gaan kijken in de trainingssectie van het forum, die staat bol van de trainingsschema's om mee te beginnen. Vaak wordt aangeraden om met een full body schema te beginnen, waar je lekker hard gaat werken aan je compoundoefeningen!

Voor de rest blijft het een proces van proberen, vallen en weer opstaan en weer vallen etc.

Ik ben idd nu 6 weken aan de kracht training en merk wel progressie in sterkte en groei. Ik ren ook 1 keer in de week 10km en doe aan Jumping Rope om toch cardio te doen. Ik heb ooit een keer 2 maanden aan me onderhoud gegeten en kwam gewoon 7 kilo aan. Dat wil ik niet nog een keer. Ik probeer droog te worden en van daaruit stappen te maken. Voordeel is wel dat ik sterker word. Waar 30 kilo bankdrukken nog net ging zit ik nu op 50 kilo na 6 weken. Deadlift nu op 60 kilo. Hoop langzaam maar zeker sterker te worden. Ik zal zeker naar het excel sheetje kijken en erin verdiepen. En een trainingschema.
 
Back
Naar boven