XXL Nutrition

voedings schema

Bezoekers in dit topic

DNA040

Novice
Lid geworden
3 aug 2011
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
71kg
Vetpercentage
7%
-4 scheppen weightgainer met brinta
-8 tot 10 dubbele boterhammen belegd met pindakaas/kipfilet
-4 scheppen weightgainer
-2 zakjes noodles
-5 eieren
-1x warm (rijst met kip/vis of pasta)
na de training 2 scheppen wheyprotein en 2 scheppen weightgainer.
op niet trainingsdagen 4 scheppen weightgainer.
-op trainingsdagen magere kwart 500 ml voor het slapen.

(verder probeer ik altijd wel nog meer te eten maar dit is wat ik minimaal binnenkrijg op een dag)
Nu begint de laatste tijd mijn gewicht wel lichtelijk te stijgen.
Maar ik vraag me af wat ik hier nog aan toe kan voegen of zijn er bepaalde supplementen waardoor mijn stofwisseling langzamer gaat die daadwerkelijk iets uithalen, want ik moet gewoon zwaarder worden voor mijn lengte.
 
Normaal zou ik zeggen meer eten maar in dit geval minder. 10 dubbele boterhammen? betekend dus 20 boterhammen totaal :p? Bereken je onderhoudsniveau is en ga daar 500 calorieen boven zitten. Nu eet je grofweg schat ik 4000 calorieen weg voor jou gewicht is dat erg veel, dat je gaat alleen maar vet maken. Verwacht verder geen enorme gewichtsstijgingen. Spiermassa toevoegen gaat nou eenmaal langzaam, als je ongeveer 1-1.5kg per maand aankomt is dat goed (en dan nog zit er vet+vocht bij.)

-Verder kan je die weightgainer er beter uitgooien, normale voeding is altijd beter.
-Whey na je training is goed, je kan ook whey aan je ontbijt toevoegen.
-Kwark kan je gewoon elke dag nemen.

Supplementen kan je beter van af blijven, kost je alleen maar geld en je gaat er echt niet zwaarder van worden. Van een goed voedingsschema wel.
 
Laatst bewerkt:
Normaal zou ik zeggen meer eten maar in dit geval minder. 10 dubbele boterhammen? betekend dus 20 boterhammen totaal :p? Bereken je onderhoudsniveau is en ga daar 500 calorieen boven zitten. Nu eet je grofweg schat ik 4000 calorieen weg voor jou gewicht is dat erg veel, dat je gaat alleen maar vet maken. Verwacht verder geen enorme gewichtsstijgingen. Spiermassa toevoegen gaat nou eenmaal langzaam, als je ongeveer 1-1.5kg per maand aankomt is dat goed (en dan nog zit er vet+vocht bij.)

-Verder kan je die weightgainer er beter uitgooien, normale voeding is altijd beter.
-Whey na je training is goed, je kan ook whey aan je ontbijt toevoegen.
-Kwark kan je gewoon elke dag nemen.

Supplementen kan je beter van af blijven, kost je alleen maar geld en je gaat er echt niet zwaarder van worden. Van een goed voedingsschema wel.
en vergeet zijn 35 eieren per week niet met dit schema;)
 
okee,,, maar het probleem is dat ik zelfs met deze hoeveelheid nog steeds bijna niks vasthoud alleen een keer extra naar de wc zeg maar ;) er moet toch wel iets zijn wat ik kan veranderen waardoor ik gegarandeerd meer vasthoud of mijn stofwisseling kan vertragen want ik kan nu mijn calorieen wel weer omlaag gooien maar dan blijf ik op hetzelfde gewicht hangen. (en ik bedoelde gewoon 1 heel brood op een dag 20 sneetjes )
 
Hoeveel gram aan eiwit krijg je binnen? Volgens mij neem je te veel per dag in. Normaal gesproken is 2 á 3 gram per kilo lichaamsgewicht voldoende
 
Back
Naar boven