AndroidHealthClinic

Voedings Schema

Bezoekers in dit topic

ton420

Novice
Lid geworden
8 okt 2016
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
2m
Massa
108kg
Vetpercentage
18%
Hallo, ik ben nieuw hier ik heb een voedings schema gemaakt en ik vroeg me af of jullie ver beter punten hebben en ik had nog een paar andere vragen. dit is wat ik op het moment eet.

2,00 Cm 107,8 kg 18,1% vet 20Jaar

7:00 Brinta 35g 250g Griekse Yoghurt 40g jam
9:00 Whey shake voor het sporten 5x p/w
12:00 Whey shake na het sporten 5x p/w
13:00 2 boterhammen kipfilet 2 boterhammen pindakaas
15:00 Fruit
17:00 200g Groente 100g Rijst 100g Kipfilet
20:00 2 gekookte eieren
23:00 500g kwark 40g jam

3x per dag CLA
1x Omega 3
1x vitamine

2500kcal 184,6 eiwit

ik denk dat ik mijn ontbijt ga veranderen in brinta, melk,een banaan en whey dat had ik gelezen lijkt me wel beter. ik had nog een paar andere vraagjes is het nou slim om een shake voor en na de training te drinken (ik sport wel 2/3 uur) ik wil bij mijn shake voor de training ook nog een pre-workout toevoegen en bij de shake na de training creatine is dat verstandig om nu te doen want ik wil me wel focussen op het afvallen op het moment en zit ik aan genoeg eiwitten en kcal ik weet het niet zeker ik denk zelf meer aangezien ik 2m lang ben ik hoor het graag.

Groeten
 
Wat is je doel?

Probeer gewoon een gezond voedingspatroon te ontwikkelen waarbij je jezelf wat opties geeft. Het kan hoor, maar is dit echt hoe je wilt eten? 4 boterhammen, 2 shakes en avondeten...

Waarom 2 whey shakes?
Een ons jam per dag lijkt me ook niet echt ideaal.
Daarnaast zie ik 0 vetten erin opgenomen.
 
Wat is je doel?

Probeer gewoon een gezond voedingspatroon te ontwikkelen waarbij je jezelf wat opties geeft. Het kan hoor, maar is dit echt hoe je wilt eten? 4 boterhammen, 2 shakes en avondeten...

Waarom 2 whey shakes?
Een ons jam per dag lijkt me ook niet echt ideaal.
Daarnaast zie ik 0 vetten erin opgenomen.
Pindakaas!
 
Als je de eiwitten niet haalt uit je gewone voeding kan je inderdaad een whey shake nemen. Maakt niet zoveel uit of je die ervoor of erna neemt. Als je hem dan toch neemt zou ik voor erna kiezen. Pre-workout kan. Let wel op dat als je creatine neemt er een mogelijkheid is dat je iets zwaarder weegt ivm het vasthouden van vocht. Drink ook wat meer als je dat gaat gebruiken. Minimaal 3 tot 4 liter en al helemaal als je 5x per week 2 tot 3 uur sport.
 
Back
Naar boven