XXL Nutrition

Voedingsbronnen

Bezoekers in dit topic

rxm12

Novice
Lid geworden
19 feb 2018
Berichten
19
Waardering
1
Lengte
1m78
Wat is het effect op je gains als je nu 'niet clean' eet, maar toch dezelfde calorie surplus zou behalen, dan als je clean zou eten?

Ik heb het moeilijk met veel te eten, dus neig meer naar de calorierijke voedingsbronnen die vaak 'niet clean' zijn...
 
Kwa vp / weight gain geen verschil, calorieen zijn calorieen. Maakt niet uit of je uit pizza of brocoli haalt. Echter kwa verzadigd gevoel / bruikbaren voedingsstoffen zijn de "clean " foods (als dees überhaupt bestaan) beter bruikbaar voor je lichaam
 
Lastig tot onmogelijk om het concreet te maken natuurlijk. Ik denk dat het grootste verschil 'm in het significante verschil in micronutriënten (clean vs. niet clean) zal zitten.
 
Zijn wel online calculators voor hoor............
 
Denk dat bij "clean" eten (is afhankelijk wat je clean vindt) meer vitamines etc inzitten dus in weze beter is voor je. Kan zijn bij een niet "clean" dieet dat je op een langere termijn hier in een tekort door komt. Wat je ook kunt doen is gewoon multivitamines pakken als je weet wat je te weinig binnen krijgt.
 
Denk dat bij "clean" eten (is afhankelijk wat je clean vindt) meer vitamines etc inzitten dus in weze beter is voor je. Kan zijn bij een niet "clean" dieet dat je op een langere termijn hier in een tekort door komt. Wat je ook kunt doen is gewoon multivitamines pakken als je weet wat je te weinig binnen krijgt.
Meer vitamines met clean is alleen beter als dirty een tekort aan vitamines betekent. Zoals met werkelijk alles geldt dat meer niet altijd beter is. Als je van veel water houdt is een meer bijvoorbeeld niet beter dan een oceaan.
 
Meer vitamines met clean is alleen beter als dirty een tekort aan vitamines betekent. Zoals met werkelijk alles geldt dat meer niet altijd beter is. Als je van veel water houdt is een meer bijvoorbeeld niet beter dan een oceaan.

Dit is wat ik probeerde te verwoorden:) Als je Juice Plus moet geloven dan is een paar duizend procent van je dagelijkse behoefte aan vitamines binnenkrijgen heel goed voor je :roflol:
 
Back
Naar boven