XXL Nutrition

Voedingschema 4000kcal

Bezoekers in dit topic

Sri

Novice
Lid geworden
22 mrt 2013
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
96kg
Vetpercentage
8%
Hallo allemaal ik heb een voedingschema samengesteld maar ik denk dat ik wat hoog in de proteine zit, ben benieuwd wat jullie er van vinden zonodig kan ik dan nog wat aanpassingen maken.

10:00 Maaltijd 1:
Banaan 1stuk
Havermout 100gr
Magere melk 333ml
Whey 30gr
Multi vitamine 1cap
Visolie 1cap

12:00 Maaltijd 2:
Kip gekookt 175gr
Witte kool gekookt 100gr
Witte rijst snelkook wit 150gr
Eiwit rauw 2stuk

14:00 Maaltijd 3:
Appel 1stuk
Havermout 100gr
Magere melk 333ml
Whey 30gr
Vitamine C1000mg
Visolie 1cap

16:00 Maaltijd 4:
Kip gekookt 175gr
Witte kool gekookt 100gr
Witte rijst snelkook wit 150gr
Eiwit rauw 2stuk

18:00 Maaltijd 5:
Havermout 100gr
Magere melk 333ml
Whey 30gr

20:00 Maaltijd 6:
Kip gekookt 175gr
Witte kool gekookt 100gr
Witte rijst snelkook wit 150gr
Eiwit rauw 2stuk

22:00 Maaltijd 7:
Kwark 500gram
Lijnzaadolie 1eetlepel

Totalen:
Proteine 382gr
Koolhydraten 444gr
Vetten 54gr.
Kcal. 3816

Ik wil uitkomen op 4000kcal en maar een vaak op de oneven uren nog wat snacks tussendoor, die ga ik volgende week laten staan.

Mvg, Sascha
 
Wat zijn je doelen ? ben je aan het bulken of juist cutten ?
Ik denk dat het er wel goed uit ziet, kan hier zelf ook nog wat inspiratie van opdoen ;) vetten kunnen nog wel omhoog en volgens mij kan teveel eiwitten niet zoveel kwaad. Tenminste dat heb ik ergens hier op het forum gelezen over iemand die 600 gram eiwitten per dag ging eten en eigenlijk vrij weinig ervan merkte vergeleken met 200.
 
wat zijn je doelen? waarom zoveel havermout en niet meer vast voedsel/ variatie?
 
Wat zijn je doelen ? ben je aan het bulken of juist cutten ? Ik denk dat het er wel goed uit ziet, kan hier zelf ook nog wat inspiratie van opdoen ;) vetten kunnen nog wel omhoog en volgens mij kan teveel eiwitten niet zoveel kwaad. Tenminste dat heb ik ergens hier op het forum gelezen over iemand die 600 gram eiwitten per dag ging eten en eigenlijk vrij weinig ervan merkte vergeleken met 200.

Probeer een clean bulk met zo min mogelijk zout. Ik dacht dat te veel proteine slecht was voor je nieren? dat zag ik voorbij komen op dit forum. Bedankt voor je reactie!

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:22 ----------

wat zijn je doelen? waarom zoveel havermout en niet meer vast voedsel/ variatie?

Suggesties?
 
je vetten zijn inderdaad te laag, ga richting 100 gram in je bulk minimaal 1 gram per kg lichaamsgewicht.
daarnaast zouden je eiwitten wat omlaag mogen. er is inderdaad vrij weinig schadelijk effect voor je nieren enz. van veel eiwitten toch is is 380 belachelijk hoog. ga richting 250-300 zit je al hoog genoeg. meer heeft geen meerwaarde en is in verhouding duurder qua voeding, daarnaast wat eet je nu voor en na je trainingen. nu heb je een mooi schema voor de hele dag zonder dat je rekening houd met je trainingen, snelle suikers en amino's bijvoorbeeld voor je training. en na je training wat wey en een banaan bijvoorbeeld bevorderd alleen maar je herstel en spiergroei
 
je vetten zijn inderdaad te laag, ga richting 100 gram in je bulk minimaal 1 gram per kg lichaamsgewicht. daarnaast zouden je eiwitten wat omlaag mogen. er is inderdaad vrij weinig schadelijk effect voor je nieren enz. van veel eiwitten toch is is 380 belachelijk hoog. ga richting 250-300 zit je al hoog genoeg. meer heeft geen meerwaarde en is in verhouding duurder qua voeding, daarnaast wat eet je nu voor en na je trainingen. nu heb je een mooi schema voor de hele dag zonder dat je rekening houd met je trainingen, snelle suikers en amino's bijvoorbeeld voor je training. en na je training wat wey en een banaan bijvoorbeeld bevorderd alleen maar je herstel en spiergroei

Dank voor je reactie, ik ga mijn vetten indd wat verhogen en sowieso proteine verlagen. Die banaan van 10:00 uur neem ik direct na de training van ong. 10:30 tot 12:00. Ik ben niet zo van de supplementen maar zal me eens verdiepen in amino's toch prevereer ik kip/rijst/kool anytime maar thanks voor de tip.
 
Tja, als je dat zeker wilt weten kun je het gewoon nazoeken. De referenties staan bij het artikel ;).
 
Back
Naar boven