Fitness Seller

Voedingschema advies nodig..

Bezoekers in dit topic

Agent008

Novice
Lid geworden
20 jul 2014
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
75kg
Hey, ik heb mijzelf net ff aangemeld omdat ik weer begonnen ben met trainen en het wel leuk vind om progressie van andere etc te lezen.

Nu heb ik ff een vraagje, ik ben dus zojuist weer begonnen met trainen en heb wat voedingsadvies nodig.

Ik train nu thuis, binnenkort weer bij een sportschool in de buurt, ik train om de dag ik houd er dus steeds een rustdag tussen. Op mijn trainingsdagen train ik 2 uur per dag kracht en 1 uur kickbox voor conditie, ik doe oefeningen als handstand push ups dus ben niet beginnende maar ik wil vanaf nu ook een serieus voedingsschema erbij toepassen om een maximale gain te bereiken..

Mijn dag maaltijd ziet er nu zo uit:

Ochtend: 4 volkoren boterhammen met pindakaas (op rustdag s'ochtends een shake)

Middag 12 uur: 3 volkoren boterhammen met kipfilet (op trainingsdag rond deze tijd een shake voor het trainen)

Middag 3 uur: 2 volkoren boterhammen met pindakaas + appel

Avond eten: wat de potschaft, meestal groente.


En soms nog een boterham s'avonds na het eten. Overigens drink ik de heledag door water en neem ik maar 1x per dag een shake (met melk) nou is dit denk ik niet het optimale voedingsschema maar ik heb hier totaal geen ervaring mee dus zou ik graag advies willen wat voor mij een beetje het beste zou zijn, ik las ook al dingen over brinta etc.. Dat ga ik er deze week denk ik ook bijvoegen.


Alvast bedankt voor de tips :D



PS: Ik wil trouwens eerst beginnen met vetpercentage verlagen, maar wil ook zoveel mogelijk spiergroei stimuleren..
 
bereken behoefte , om te cutten ga daar 500 kcal onderzitten, min 2 gr eiwit en 1 gr vet als richtlijn. Download fatsecret en hou het bij. Oja en hard trainen ;)
 
Je weegt 75 kilo. Ga bulken.
 
Back
Naar boven