AndroidHealthClinic

voedingschema afvallen

Bezoekers in dit topic

houragan

Cool Novice
Lid geworden
15 apr 2021
Berichten
38
Waardering
12
Lengte
1m69
Massa
90kg
ik heb het heel eenvoudig gehouden;
ik heb mijn basisbehoefte berekend + mijn behoefte voor mijn trainingen , deze calorie behoefte zou moeten volstaan om niet bij te komen en niet af te vallen ( 50% koolhiedraten , 30 % proteinen , 20 % vetten)

ik meen als ik deze calorieinname 1 maand vasthou ik mijn metabolisme kan reguliseren daar ik voorheen heel slecht geheten heb ( door dagen veel te vet en te gesuikerd en te vet te eten , of anders om veel te laaag in mijn calorie inname te zitten)
nadien na 1 maand is het de bedoeling om mijn calorie inname zodanig kan aanpassen om af te vallen
kan iemand mij hiebij raadgeven , hoeveel per cent calorieinname moet ik verminderen zonder ik te snel spiermassa verlies
 
300 kcal onder je onderhoud eten, en dan kijken wat dat met je gewicht doet.
200 gram per week afvallen is het meest optimale iirc
Maar op jouw gewicht zal dat wel anders zijn denk ik
 
Mij liever op 1,6 - 2 gram eiwit per kg BW, 1 gram vet per kg BW, rest koolhydraten.
 
300 kcal onder je onderhoud eten, en dan kijken wat dat met je gewicht doet.
200 gram per week afvallen is het meest optimale iirc
Maar op jouw gewicht zal dat wel anders zijn denk ik
het is niet echt de bedoeling naar het gewicht te focaliseren , door de corona heb ik al maanden geen krachttraining meer gedaan , ik vemoed eenmaal de zalen weer opengaan en ik weer ga kunnen liften , mijn spiermassa weer sneller gaat toenemen, aangezien spieren meer wegen dan vet zal ik in gewicht minder verliezen , maar zal ik wel veranderingen moeten zien in de spiegel
 
Back
Naar boven