XXL Nutrition

Voedingschema check (help) ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Boowiie

Cool Novice
Elite Member
Lid geworden
21 okt 2012
Berichten
81
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
90kg
Vetpercentage
13%
Hallo, ik wil 2013 beginnen met cutten, me doel is rond 10% uit te komen, ik sta nu op 18%

Ik wil hiervoor ruim 4 maanden te tijd nemen, ik doe het liever rustig want ik wil geen onnodige spiermassa verliezen.

Mijn voedingsschemazit in de bijlage,

dit is mijn trainingschema :

Ma : Benen/Buik
Dins : Borst
Woe : Bicep/triceps /buik
Don : Rug
Vrijdag : Schouders
Zaterdag :Buik.
^ ik doe elke spiergroep 4 oefeningen, behalve bicep/tricep/buik 3.

Verder doe ik daarna Cardio, tot ik 500 Caloriën verbrand heb 40-45 mins.

Wat denken jullie hier van, zouden jullie wat veranderen ?
ik hoop dat jullie mij tips en advies kunnen geven,

alvast bedankt.
 

Bijlagen

  • Cutschema Begin 1-1-2013.xls
    225,5 KB · Weergaven: 27
Persoonlijk zou ik triceps niet de dag na borst trainen aangezien je met de borst training deze ook aanspreekt. Hierdoor krijgen deze spieren net echt rust. Volgens mij is 8% zakken in 4 maanden wel te doen mits je voeding goed is. Ik kan je schema op dit moment even niet open op m'n tapatalk
 
te veel koolhydraten in je cut zou zelf op maximum 250 gram nemen als ik jou was 200 gram zelfs eiwitten moet in een cut altijd hoger

( meningen zullen hierover verschillen maar zijn weinig mensen hier die echt laag in vet zijn gegaan )
 
Dankjewel voor de reacties

Over het trainingschema ben ik nog niet uit, want ik heb een paar maanden rug/biceps , borst/triceps benen/buik gedaan, en nu ik serieus wil gaan cutten denk ik dat het beter is om me spiergroepen te verdelen in 5 dagen split, maar ik denk wel dat ik daarin wat kan schuiven,

Over mijn voedingsschema, ik zou wel wat kunnen veranderen maar dan wil ik wel zeker weten dat ik het goed doe

En over cardio, ik doe 500 calorien, elke sessie zodat ik meer kan eten maar toch vet verlies, is het volgens jullie verstandig om dat 6x per week te doen, of is dat te veel?


Alweer bedankt :)
 
Maybe i am wrong maar volgens mij is het veelal beter om de cut te starten met zo min mogelijk cardio. Dit zodat je later als je op een plateau zit je de cardio op kan voeren om het vetverlies weer op te voeren.
 
Ik heb gecut zonder cardio naar 3% toen
 
Oke, dus wat raden jullie me nu aan?
 
Nog meer suggesties ?
 
Back
Naar boven