Fitness Seller

Voedingschema CUT icm AAS (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zati

Cool Novice
Lid geworden
22 mei 2011
Berichten
53
Waardering
5
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Hallo,

Zouden jullie mijn voedingschema willen beoordelen svp. Mijn onderhoudsniveau wat ik heb berekend komt zo uit op 3000-3100 kcal op basis van 4-5 keer per week krachttraining en heb daarnaast een kantoorbaan. Ik zal tijdens dit voedingschema ook wat supplementatie van AAS gebruiken, weet niet of het toegestaan is om dat hier te posten maar vandaar dat ik wat hoger in eiwitten wil zitten.

Ik wil langzaam aan calorieën gaan verlagen mocht ik stagneren en in een later stadium pas cardio gaan toevoegen.

Hoor graag jullie mening.

Stats op dit moment :

Gewicht - 88 KG
Lengte - 180 cm
Leeftijd : 27 Jaar
Vet % : 13%

Cut 1.JPG


Cut 2.JPG


Cut 3.JPG
 

Bijlagen

  • Cut 1.JPG
    Cut 1.JPG
    61,6 KB · Weergaven: 58
  • Cut 2.JPG
    Cut 2.JPG
    58,1 KB · Weergaven: 63
  • Cut 3.JPG
    Cut 3.JPG
    35 KB · Weergaven: 67
Je weet dus niet of iets een goed voedingsschema is maar je gebruikt wel AAS?
 
Eiwitten heb je zat aan 200 gram.
Vetten zijn veel te laag.

Zou eerst dat optimaliseren voordat je aas overweegt.
 
Eiwitten heb je zat aan 200 gram.
Vetten zijn veel te laag.

Zou eerst dat optimaliseren voordat je aas overweegt.
Ik vind het schrijnend dat TS zich blijkbaar wel weet te interesseren voor PED's/AAS terwijl hij klaarblijkelijk de basics nog niet op orde heeft.

Desalniettemin zou ik voor gebruikers hoger in proteïne gaan zitten aangezien eiwitsynthese en spiergroei hand in hand gaan. Verhoging van berekening van juiste hoeveelheid proteïne doe je in proportie met de (beoogde) verhoogde mate van spiergroei.

Als een vuistregel kun je de factor waarmee iemands spiergroei die van een naturel sporter zal overtreffen schatten. Neem dan de logaritme daarvan en gebruik dat plus 1 als een factor, om de eiwitinname te vermenigvuldigen. Dus voor een individu die verwacht wordt 5x zo snel te groeien als een naturel sporter, schrijf je een eiwitinname van 1.8gr/kg/dag * (1 + log(5)) = 3 g/kg/dag voor. Voor een dubbele mate van groei, zou de eiwitinname 2,3 gr/kg/dag moeten zijn.

NB. Ik laat maar achterwege wat ik van de stats vind icm het starten van een kuur.
 
Ik zou met jouw gewicht je vetten rond de 100 gram zetten. Snoep de kcals die je daarvoor nodig hebt van je koolhydraten af.
En eet dingen je lekker vindt/die je niet gaan ‘irriteren’ maar dat wist je denk ik al ;)

Minimaal 3 liter water is ook niet onnodig denk ik.
Wat gaat je kuur zijn/worden?
 
Back
Naar boven