XXL Nutrition

Voedingschema Cut.

Bezoekers in dit topic

ok zal ik doen ;), en kan je mss op deze vraag een antw geven?
Moet ik dit voedingsschemaalleen toepassen op trainingsdagen, rustdagen of moet er een andere voedingsschemazijn op rustdagen? want dit begrijp ik niet zo goed.. het is tog niet dat ik dit elke dag moet eten?

probeer eerst maar is dit schema aan te houden als je dit vol houd een volle week dan kijken we verder voor aanpassingen vooral in de variatie en in de khoolydraden zit het em die er veranderd moeten worden.

na die aanpassingen als je dat volhoud gaan we kijken naar refeed dagen en evt carbs cyclen de ene dag minder kh dan de andere dag.

maar probeer dit is even een week vol te houden dan kijken we wel verder is nu veel te vroeg om van alles in mekaar te flansen en je straks na 4 dagen het opgeeft.
 
dus 1 volle week dit eten? zowel op rustdagen en op trainingsdagen?
en cardio ga ik als volgt doen:
1ste week 3 x20min
2de week 3 x30min
3de week 3x45min...
 
Cardio kan je beter wat langzamer opbouwen ivm plateau
 
dus 1 volle week dit eten? zowel op rustdagen en op trainingsdagen?
en cardio ga ik als volgt doen:
1ste week 3 x20min
2de week 3 x30min
3de week 3x45min...

ja gewoon 1 week dit vol houden zowel op rustdagen als op trainingsdagen maakt nu ff geen hol uit, het is nu meer een kwestie om je lichaam als het ware te ontwennen aan al die vette troep en suikers.

deze week zal ook je zwaarste week worden.

voor het cardio verhaal kan je mooi een schematje voor maken maar het is elke week weer aanvoelen tot hoever je kan gaan en zeker niet forceren om meer te doen het moet geleidelijk opgebouwd worden, dat plateau verhaal duurt wel een flink aantal weken dat je daar aan zit. gaarne weg zal je dat moeten aanpassen daar zou ik me niet druk over maken
 
Back
Naar boven