XXL Nutrition

Voedingschema! HELP?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

je schema ziet er best redelijk uit maar het bevat wel een aantal verbeterpunten hoor maar ik kan je wel vertellen dat als je je vet% omlaag wil halen dat je voor jouw statistieken toch echt te hoog in je kcal zit, denk eerder dat je moet gaan denken aan 1300-1400 kcal max !
Waarom?
Met de formule van Harris-Benedict kom ik met haar stats uit op 2398kcal en met de formule van Katch-McArdle op 2284....dus dan zou 1300 a 1400 kcal wel erg weinig zijn om verantwoord af te vallen en zo min mogelijk spiermassa te verliezen, lijkt me
 
bedankt voor je advies,top!
zal mijn kcal naar beneden brengen, op zich niet zo erg want vind het al moeilijk om aan 1900kcal te komen, hah.
maar toch 1 vraagje: ik lees overal dat je rond de 500 onder je onderhoud moet zitten, dus daar was ik eigenlijk vanuit gegaan, maar dat is dus toch te veel?

ik ga proberen een nieuw schema te maken, hopelijk kan je me dan advies geven!?

ps: wat een super foto's!

---------- Post toegevoegd Mon 15 Aug 2011 om 20:45 ----------

Waarom?
Met de formule van Harris-Benedict kom ik met haar stats uit op 2398kcal en met de formule van Katch-McArdle op 2284....dus dan zou 1300 a 1400 kcal wel erg weinig zijn om verantwoord af te vallen en zo min mogelijk spiermassa te verliezen, lijkt me

deze formule heb ik idd ook toegepast, vandaar dit resultaat!
 
Hoe gaat het:D
 
ja het gaat wel goed, flink getraint vandaag even een rustdag hah,

ben alleen een beetje in de war van de meerdere adviesen ivm de Kcal! want hoeveel is nou goed? en wat is de beste verhouding?

ben nog steeds zoekende? trainen gaat goed!
 
daar ben ik weer, ben nu 2 a 3 weken goed aan het opletten en me er bewust mee bezig te houden.
eet wel minder dan mijn schema, de weegschaal is wel het zelfde gebleven en het trainen gaat goed, krijg nu na iets meer dan 3 maanden trainen iets van wat vormen in de armen en buik niet veel mar ik zie het haha , het vet rondom benen en billen gaat langzaam maar daar zit bij mij ook het meeste, merk wel dat het slinkt! dat voel ik , zie ik maar meet het ook op!



alleen merk wel dat ik qua gewicht niet afval, nu weet ik dat spieren zwaarder wegen dan vet, maar dat kan het volgens mij echt nog niet het geval zijn?
moet ik dan toch minder gaan eten??? want nu vormt me lichaam maar wel met een laagje vet erop hahah!!

help??


eet wel minder kcal want die 1900 was wel erg veel, let goed op inname van eiwitten. mijn basis is wel oke denk ik.

zoek alleen nog wat tips voor tussendoortjes??? niet een hele maaltijd zoals pasta want dit lukt niet tijdens mijn werk, nam voorheen altijd een liga evergreen of eierkoek maar dat is ook niet echt een goede toevoeging aan mijn schema! iemand tips???
 
Nee, ik zou zeker niet minder gaan eten, bij mn vriendin heeft het ook even geduurd voordat het lichaam aan de nieuwe manier van eten gewend was. Je moet het tijd geven! En als je veel sport kun je meer eten dan je vaak denkt!

Ik eet als tussendoortje wel eens een koud gekookt ei, paar plakjes kipfilet, stukje vlees wat nog over is etc etc
 
Back
Naar boven