Fitness Seller

Voedingschema voor vader

Bezoekers in dit topic

Boyka2012

Cool Novice
Lid geworden
13 mei 2012
Berichten
50
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
70kg
Dus,
het zit zo mijn vader is aan klagen en wil dat ik hem help met afvallen
Hij is atm 100 kg en 174cm en 45 yo. VP geen idee (zal hoog liggen)

Hij doet geen sport meer, aangezien hij telkens uitligt met elleboog, rug,...
Ik heb hem al duidelijk gemaakt dat ik toch zou gaan sporten maarja hij is koppig.

Hij gaat wel dagelijks 4x met de hond wandelen, werkt wel buiten als beweging enz dus het is niet dat hij volledig stil zit elke dag.
Als werk doet hij ook zogoed als geen beweging.

Ik zou hem graag naar de 85kg krijgen dat lijkt me een mooi getal voor hem wat me ook niet compleet onhaalbaar lijkt.

Nu ik heb verschillende calculators gebruikt en ik kom tussen de range van 2400-3000kcal uit al maintenance
Maar ik zou niet weten hoe ik verder moet. wat is een goede verhouding voor iemand die niet fitnesst? Ik ga ervan uit dat hij niet zoveel eiwitten nodig heeft als ons? Ik vraag niet voor een compleet voedingsschema maar aangezien het anders is dan wat ik voor mij en andere bodybuilders maak zou ik graag een beetje opweg geholpen worden.

Alvast bedankt, btw sorry als dit in het foto subforum is

Grtz
 
ik zou eiwitten hetzelfde houden om spieren die hij heeft te behouden, kan misschien wat lager.
Verder zou ik als maintenance BMR * 1.3 ofzo doen en daar 300-500 onder gaan zitten en dan aanpassen als het niet klopt na 2 weken.
Ook zou ik hem toch aanmoedigen om naar de gym te gaan en licht te trainen om zo zijn maintenance iets hoger te krijgen. Ook is Myfitnesspal een fijne/makkelijke app om voeding bij te houden.
succes!
 
Back
Naar boven