AndroidHealthClinic

Voedingschema vraagje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dennisym

Novice
Lid geworden
17 dec 2012
Berichten
28
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
93kg
Vetpercentage
13%
Goeieavond,
Was me vergeten voor te stellen,
Ik ben Dennis Haze 19 jaar en kom uit utrecht ik werk in de bouw en train nu een half jaartje.
In dat half jaartje heb ik nooit naar voedingsschema's gekeken.
Mijn doelstelling is droogtrainen, vet eraf en spier erop. Ik ben 1.96 lang en ik weeg rond de 93kg en een vetpercentage rond de 13/15%.
Ik las eerder dat iemand zei dat ik stickies moest lezen maar kan ze niet echt vinden dus hoop dat iemand me door kan verwijzen of een goed voedingsschema post voor mij.
 
bovenaan de pagina staan de stickies. post een zelfgemaakt voedingsschema dan is er vast wel iemand die je wilt helpen, niemand gaat een compleet voedingsschema voor jou maken omdat je er zelf te lui voor bent.
 
bovenaan de pagina staan de stickies. post een zelfgemaakt voedingsschema dan is er vast wel iemand die je wilt helpen, niemand gaat een compleet voedingsschema voor jou maken omdat je er zelf te lui voor bent.

Heb al het 1 en ander gelezen ben er zelf niet te lui voor snapte het alleen niet pikkie
 
Berekenen je Caloriebehoefte hier:
http://www.giantpt.com/voeding/voeding-algemeen/bereken-jouw-caloriebehoefte

Wil je spiermassa aankomen: behoefte + 250 tot 500 kcal.
Wil je afvallen: behoefte - 250 tot 500 kcal

Vervolgens bereken je je macro's als volgt:
Eiwitten op ongeveer 2 tot 2,5 gram per kilogram lichaamsgewicht.
Vetten op ongeveer 1 gram per kilogram lichaamsgewicht.
Zorg er wel voor dat dit minimaal op 15% en maximaal op 40% van je totale kcal inname uitkomt.
De Rest van je caloriebehoefte kun je met koolhydraten opvullen.

Daarna kun je je schema opstellen met behulp van deze sheet:
[Link niet meer beschikbaar]

Als je het dan nog niet snapt....
 
thanks jood
 
Back
Naar boven