XXL Nutrition

Voedingschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mitchel17

Novice
Lid geworden
8 aug 2011
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
70kg
Ik heb een aantal schemas bekeken en heb daarna na kcal eiwit berekening enz mijne eigen gemaakt maar nu was mijn vraag waarom er weinig tot geen fruit in jullie schema's hebben staan (ik ben flink aan het bulken en fruit zou een lekker en gezond hapje voor erbij zijn) en een ander klein vraagje moet ik ook als ik aant bulken ben suikers vermeiden??
(heb de stickys gelezen dus graag niet daarnaar verwijzen -__-)
 
Niets moet maar het is een betere keuze indien je jouw kcals uit schoon voedsel haalt ipv snelle suikers of verzadigde vetten.

Moet ik je alsnog verwijzen naar de stickies want dit word hierin allemaal vermeld. Suc7
 
Nee okee maar banaan bijv heeft langzame suikers(so ive heard) dus zou dat opzich niet goed zijnvoor door de kwark voor een beetje afwisseling naast de noten??..
 
Neem aan dat je kwark voor het slapen eet? Dan zou ik de banaan weg laten. Noten zou je wel kunnen toevoegen idd, door de vetten worden de eiwitten namelijk langzamer opgenomen. Voor het trainen een banaan of meerder naar binnen gooien kan geen kwaad, sterker nog, Het zal je juist goed doen
 
Back
Naar boven