- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m78
Hallo,
Ik wil het volgende voedingsschemagaan volgen.
08:00 – 3 volkoren broodjes/ kipfilet/pindakaas/eiersalade/kaas + 100g Brinta + Whey Shake
2 magnesium pillen + vitamine C + + mulivitamine
10:00 – 2 volkoren broodjes + kipfilet/pindakaas/eiersalade/kaas
12:30 – 2 volkoren broodjes + kipfilet/pindakaas/eiersalade/kaas
16:00 - Whey Shake
17:45 - fitness (daarna Whey Shake)
19:30 - Avondeten: wat de pot schaft (200g zetmeel + 150g vlees/vis + 200g groenten)
21:00 – Fruit/Appel/Banaan
22:30 - Slapen, 500g franse magere kwark en handje noten
Mijn doel is om meer spiermassa te kweken.
Zit ik dan met dit schema in de goede richting?
Ik heb overal lopen zoeken op internet maar ik kan nergens vinden hoe je en goed voedingsschemamaakt, kan iemand mij daar bij helpen?
Daarnaast heb ik veel gelezen over de whey perfection. Ik heb verchillende supps gebruikt (Mammoth 2500,creatine) maar dat heeft nauwlijks effect op mij.
wat mijn vraag is: ik las veel over de whey shake dat je deze 's ochtends een uur voor de training en gelijk na de training moet nemen, andere zeggen weer 's ochtends en na de training? hoe zit dat?
En hoeveel shakes neem je op niet trainingsdagen? alleen 's ochtends?
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Joep
Ik wil het volgende voedingsschemagaan volgen.
08:00 – 3 volkoren broodjes/ kipfilet/pindakaas/eiersalade/kaas + 100g Brinta + Whey Shake
2 magnesium pillen + vitamine C + + mulivitamine
10:00 – 2 volkoren broodjes + kipfilet/pindakaas/eiersalade/kaas
12:30 – 2 volkoren broodjes + kipfilet/pindakaas/eiersalade/kaas
16:00 - Whey Shake
17:45 - fitness (daarna Whey Shake)
19:30 - Avondeten: wat de pot schaft (200g zetmeel + 150g vlees/vis + 200g groenten)
21:00 – Fruit/Appel/Banaan
22:30 - Slapen, 500g franse magere kwark en handje noten
Mijn doel is om meer spiermassa te kweken.
Zit ik dan met dit schema in de goede richting?
Ik heb overal lopen zoeken op internet maar ik kan nergens vinden hoe je en goed voedingsschemamaakt, kan iemand mij daar bij helpen?
Daarnaast heb ik veel gelezen over de whey perfection. Ik heb verchillende supps gebruikt (Mammoth 2500,creatine) maar dat heeft nauwlijks effect op mij.
wat mijn vraag is: ik las veel over de whey shake dat je deze 's ochtends een uur voor de training en gelijk na de training moet nemen, andere zeggen weer 's ochtends en na de training? hoe zit dat?
En hoeveel shakes neem je op niet trainingsdagen? alleen 's ochtends?
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Joep