Fitness Seller

Voedingschema

Bezoekers in dit topic

Zeldaza

Cool Novice
Lid geworden
31 jul 2018
Berichten
147
Waardering
11
Lengte
1m78
Massa
75kg
Hallo topic,

mijn calorie behoeft is 2800, hier probeer ik 500 boven te zitten.
Ik begin vandaag in de sportschool, heb er echt onwijs zin aan om van mijn magere lichaam een "tank" te maken.

Ik volg een trainingsschema. Ik weeg nu 74,8 kg en ben 178 cm lang. Maar ben eigenlijk gewoon super mager.

Mijn doelstelling is om gewoon echt groot/breed te worden, ik hoef niet zozeer te flaneren op het strand met een sixpack. Althans zo denk ik nu en dat zijn de doelstelling die ik nu voor ogen heb. Dus van mij hoef ik niet zozeer een hele lage vet percentage. Maar zeker ook niet te hoog dat mijn buik onder mn shirt vandaan schiet. Hier onder heb ik mijn trainingsschema geplaatst. Zouden jullie er misschien even naar willen kijken? En kan ik met dit schema zo lang bulken als ik wil zonder dat ik echt heel veel vet opbouw ofzo? Eerlijk gezegd lijkt het mij niet zo om elk seizoen te gaan bulken/cutten. Nogmaals ik geef niks om echt droog te worden. Alleen mn buik moet niet onder mn shirt gaan schieten want dat gaat er geloof ik wel wat mis. Volgens mij heet mijn doelstelling bear mode ofzo maar kan het nog niet echt vinden

https://imgur.com/a/1oAvlri

Alvast bedankt voor het antwoord
 
Back
Naar boven