AndroidHealthClinic

Voedingschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

48 kilo is trouwens echt geen gezond gewicht , ik heb ooit 57 gewogen en ik voelde met toen al waardeloos ... laat staan met jou gewicht
Jij bent dan ook 24 cm langer. Even beter inlezen.
 
Een meisje van jou lengte met 48 kilo is al licht man kom op ... wil niet rot overkomen maar vreet je gewoon eerst eens naar de 60 kilo en dat kan ook gewoon met gezond eten
Vergeet niet dat ze wel een eetstoornis heeft en dat aankomen dan heel lastig zal zijn in haar hoofd.
Ze wil naar de 48 kg toe en is daar voorlopig nog niet. Maar feit is ze zet wel door om er te komen. Dan is 48 kg vergeleken met waar ze nu zit al een enorm grote stap.
Ik snap jouw opmerking ook wel maar helaas werkt het niet zo met iemand met eetproblemen.
Denk dat het al een hele stap is dat ze nu aankomt en de goede weg is ingeslagen. Dus eerst maar eens op weg naar de 48 kg!

Top van je kilootje erbij! Probeer het vol te houden!
 
marina1975 Het is ook niet zo dat ik per se op 48 kilo wil blijven. Wil minimaal naar 50 voor mijn gezondheid en dan zie ik daarna wel verder. Mijn setpoint zit daar ook zo'n beetje, maar misschien dat ik straks wel meer wil aankomen als ik verder kracht op wil bouwen. Maar ja, wat jij ook zegt, eerst maar eens even van dat ondergewicht af
 
marina1975 Het is ook niet zo dat ik per se op 48 kilo wil blijven. Wil minimaal naar 50 voor mijn gezondheid en dan zie ik daarna wel verder. Mijn setpoint zit daar ook zo'n beetje, maar misschien dat ik straks wel meer wil aankomen als ik verder kracht op wil bouwen. Maar ja, wat jij ook zegt, eerst maar eens even van dat ondergewicht af
Das precies wat ik zeg ;)
Eerste doel is die 48 kg en dan verder kijken. In stapjes zodat het haalbaar is :) doe je top! :thumb:
 
marina1975 Het is ook niet zo dat ik per se op 48 kilo wil blijven. Wil minimaal naar 50 voor mijn gezondheid en dan zie ik daarna wel verder. Mijn setpoint zit daar ook zo'n beetje, maar misschien dat ik straks wel meer wil aankomen als ik verder kracht op wil bouwen. Maar ja, wat jij ook zegt, eerst maar eens even van dat ondergewicht af
Ok komt wel goed, je zit op de goede weg
 
Back
Naar boven