XXL Nutrition

Voedingsdeskundige/personal trainer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Raq

Cool Novice
Lid geworden
10 mrt 2015
Berichten
45
Waardering
1
Lengte
1m73
Massa
68kg
Hallo,

Ik ben op zoek naar iemand die zeer deskundig is op het gebied van voedsel en kan achterhalen hoeveel ik nodig heb aangezien in een situatie zit waar het heel anders gaat dan gewoonlijk.

Graag iemand die ervaring heeft in het opstellen van voedingsschema's en evt trainingsschema's.
Graag met aantoonbare ervaring (site of iets dergelijks). Ik wil niet door iemand geholpen worden die zelf nog bezig is met kennis opdoen.

Of ken je iemand of een goede website waar ik goedkoop advies en info kan krijgen.

Ik zie je bericht graag tegemoet.

Groeten,
Raq
 
Nooit stoppen met kennis opdoen is juist een kenmerk van een goede begeleider.
 
Kun je niet je situatie voorleggen? Zijn vast wel mensen die hier posten die je wat verder kunnen helpen
 
Kun je niet je situatie voorleggen? Zijn vast wel mensen die hier posten die je wat verder kunnen helpen

Dat is goed.
Ik ga over ongeveer 2 maanden, een maand lang vasten, dat betekend voor tussen ongeveer 06.00 en 21.30 niks eten of drinken. Volgens een sportdeskundige is dat geen enkel probleem, je wordt er juist droger door, alleen moet je wel je dagelijks kcal binnenhalen, of voor 06.00 of na 21.30.
 
En waarom? je weegt 68 KG. Wat wil je ermee bereiken en waarom denk je dat dit dieet goed voor jou is? Werk je toevallig 's nachts of ga je tijdens je slaap eten?
 
oei, nu maar hopen dat er een voedingsdeskundige is die daar rekening mee kan houden want dit komt idd niet vaak voor (behalve bij de andere honderden miljoenen moslims natuurlijk dan)
 
Ik zie ook niet echt in waarom het voor jou nu ander zou zijn dan wie dan ook.
Je berekent wat je nodig hebt aan calorieën, koolhydraten, eiwitten en vetten en zorgt dat je dit elke dag naar binnen werkt.
Vervolgens kijk je wat de weegschaal doet en stel je bij als dat nodig is.
 
Inderdaad de ramadan ja. Ik reageer alleen op normale reacties. Respect op zijn plaats aub
 
Ik zou mij er geen zorgen om maken en gewoon vreten zoveel je kan.. Ik ben zelf niet veel groter/zwaarder maar een maand bulken kan op 68 kg weinig kwaad.

Voor en na het slapen een kapsalon: IIFYM.
 
Inderdaad de ramadan ja. Ik reageer alleen op normale reacties. Respect op zijn plaats aub

Nogmaals:
Ik zie ook niet echt in waarom het voor jou nu ander zou zijn dan wie dan ook.
Je berekent wat je nodig hebt aan calorieën, koolhydraten, eiwitten en vetten en zorgt dat je dit elke dag naar binnen werkt.
Vervolgens kijk je wat de weegschaal doet en stel je bij als dat nodig is.
Maaltijd timing is minder relevant dan kcal, koolhydraten, eiwitten en vetten.

En om nou een kapsalon te eten elke keer :rolleyes:
IIFYM betekend niet alleen maar 'junkfood' omdat het toch wel past. Probeer 90/10 aan te houden wat betreft 'clean' versus 'junk'.
 
Achterhalen hoeveel je nodig hebt kan je alleen zelf. En je situaties is totaal niet uitzonderlijk. Zijn hier zat mensen die ook aan Ramadan doen/gedaan hebben.

Verder heb ik denk ik niet genoeg respect om hier te reageren.
 
In principe in de avond de benodigde kcal binnenhalen en klaar is Kees
 
Back
Naar boven