AndroidHealthClinic

Voedingsschema 15 Jaar, 4x per week trainen

Bezoekers in dit topic

Lograpig

Cool Novice
Lid geworden
30 dec 2013
Berichten
50
Waardering
3
Lengte
1m84
Hoi,

Ik vroeg me af of dit schema een beetje goed is. Ik heb dit gemaakt kijkende naar m'n behoefte aan calorieën, ik ben alleen niet helemaal zeker of ik genoeg eiwitten heb, ik wil hier het liefst nog 30g bij doen via een andere shake dan whey isolate, weet iemand een goede?

Dit is mijn eetschema:
25qvfwm.png


Thanks voor het lezen!
 
Wat is je doel? bulken of cutten?

enne.. 20 gram isolaat bevat 30 gram eiwit... das knap. ;)
 
Mn doel is cutten. Mn onderhoud is 2775,6. Ik had gelezen dat ik daar 20% onder moest gaan zitten voor de cut dus kwam ik op 2220. (Staat fout in het schema :$) en ja die isolate staat staat ook fout ;€. Volgens het schema zou ik nu dus 44 calorieën teveel hebben, maar ik neem het niet te nauw, omdat het avondeten een pure gok is.
 
Heerlijk begin op die leeftijd! Ziet er goed uit. Lekker gaan met die banaan, je zal snel gains maken als je je aan dit schema houdt, genoeg slaapt, water drinkt en hard traint.
 
Hoi,

Ik vroeg me af of dit schema een beetje goed is. Ik heb dit gemaakt kijkende naar m'n behoefte aan calorieën, ik ben alleen niet helemaal zeker of ik genoeg eiwitten heb, ik wil hier het liefst nog 30g bij doen via een andere shake dan whey isolate, weet iemand een goede?

Dit is mijn eetschema:
25qvfwm.png


Thanks voor het lezen!

Vind het een goed schema volgens de stats die je hebt, Als je aan't cutten bent zou ik zeker de eiwitten proberen te verhogen met 30-60gram, als het kan meer met kippenborst (geen kipbeleg), tonijn, kalkoen etc. en de koolhydraten een beetje verminderen zodat uw verhoudingen goed kloppen. Inname van vet is goed

en whey perfection van B&F is ook goed.

& een Fijne nieuwjaar !
 
Is het verstandig om L-glutamine toe te voegen qua shakes? Ik zag bij de supplementen dat een aantal het gebruiken.

Heb het schema aangepast, zo beter ? :)
vpjbcg.png
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven