AndroidHealthClinic

Voedingsschema 15 jaar oud.

Bezoekers in dit topic

Osman

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 sep 2009
Berichten
62
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
73kg
Vetpercentage
8%
Willen jullie aanvullingen, opmerkingen etc op mijn voedingsschema geven aub?

Ik ben 15 Jaar, 70kg en 1.80m.

Benchpress: 70kg 8x
Deadlift: 80kg 10x
Squat: 80kg 10x - maar ben hiermee gestopt vanwege een knieblessure, ga over 2 weken weer licht beginnen.

Voedingsschema
7:30
1 glas melk
1 kom Brinta
2 tosti’s
1 mozzarella

10:50
2 broodjes kaas/pindakaas
0.5l melk
12:15
4 broodjes kaas/pindakaas
1 appel

15:15
3 eieren
1 banaan

17:45
Rijst
Vlees/Kip
Groente

19:15
1 blik tonijn
1 banaan

22:30
2 mandarijnen

23:00
500 gram kwark


PS: Kijk ook de bijlage, daar staat het wat uitgebreider ;).
 

Bijlagen

  • Voedingsschema Osman.xls
    231 KB · Weergaven: 44
Ik zou je vetten wat omlaag halen en de eiwitten omhoog. Bijkomend voordeel is dat je wat minder kcal's naar binnen krijgt, want ik denk dat 4500 + wel erg veel is voor jou. Je zou bijvoorbeeld wat whey kunnen toevoegen, dat scheelt al een hoop.

Verder moet ik wel mijn complimenten geven voor je inzet :). Het schema ziet er zeker niet slecht uit, en ik ken maar weinig 15 jarigen die al zo serieus met de sport bezig zijn.

Ga zo door!
 
Laatst bewerkt:
wou dat ik ook 10% bf had:D
 
Thanx, ik zal proberen om voeding waar veel vet in zit te vervangen door iets waar minder vet in zit, zonder dat eiwitgehalte daalt.

verder is het ook proppen, maar daar doe je het ook voor. :D
 
Als je voedingsschema 15 jaar oud is mag je wel eens een nieuwe gaan maken. ;) (Topictitel)

Je bent goed bezig, alleen zou ik de 15:15 en 22:30 eruit gooien en eiwitrijk voedsel nemen, iets als een tonijn/zalm salade, kwark, of misschien wat noten. Kies je voor noten zou ik wel weer de pindakaas eruit halen en die vervangen voor kipfilet.
 
ik zou zoals centaur al zei die mandarijnen laten vallen, zeker omdat je geen carbs hoeft te eten zo laat
succes:thumbs:
 
Misschien kun je de mandarijnen verwisselen voor de appel, dit omdat er best wel wat suikers in mandarijnen zitten tov appel.

Jaa, maar zo slecht is dat toch niet, want je hebt immers vitamine C nodig, ik kan het wel op een vroegere tijdstip zetten..

Als je voedingsschema 15 jaar oud is mag je wel eens een nieuwe gaan maken. ;) (Topictitel)

Je bent goed bezig, alleen zou ik de 15:15 en 22:30 eruit gooien en eiwitrijk voedsel nemen, iets als een tonijn/zalm salade, kwark, of misschien wat noten. Kies je voor noten zou ik wel weer de pindakaas eruit halen en die vervangen voor kipfilet.

Ja, maar ik heb om 19:30 al tonijn, en ik denk niet dat ik dan nog eens tonijn erbij kan doen, omdat dat echt te vies word dan. :p
Maar ik zal wel nootjes enzo erbij toevoegen.
 
cashewnoten he:p
 
Back
Naar boven