XXL Nutrition

Voedingsschema 17jaar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ariemazereeuw

Novice
Lid geworden
25 sep 2019
Berichten
13
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
78kg
Vetpercentage
15%
hallo,
ik ben Arie 17 jaar oud
weeg: 80kg
vet%:20%
lengte:183cm
mijn macro’s zijn:
eiwitten:216g
koolhydraten:324g
vetten:80g
Kcal:2800 is mn doel onderhoud is rond 2400
nu heb ik zelf geprobeerd een schema te maken, maar dit is me erg tegengevallen. heeft iemand misschien tips of kan iemand misschien helpen? Of heeft nog wat staan ergens. Mijn doel is om aan te komen in spiermassa.
mvg Arie
 
Op 20% zou ik me nou niet als doel stellen om aan te komen, ga je echt spijt van krijgen.
 
Hoe is je vetpercentage gemeten? Heb je wellicht foto’s ter referentie? Als het echt 20 is zou ik ook ipv bulken gewoon lekker op onderhoud gaan eten en hard trainen.
 
Hoe is je vetpercentage gemeten? Heb je wellicht foto’s ter referentie? Als het echt 20 is zou ik ook ipv bulken gewoon lekker op onderhoud gaan eten en hard trainen.
Vet precentage is gemeten op een weegschaal met een soort schokje. Waar kan ik eventueel fotos uploaden
 
Vet precentage is gemeten op een weegschaal met een soort schokje. Waar kan ik eventueel fotos uploaden
Ah, kijk. Die zijn vaak onnauwkeurig. Mijne gaf eerst 33% aan en tegenwoordig 19-20%, maar met een huidplooi meter zit ik op 15%. Denk dat als je wat foto’s plaatst we wel redelijk kunnen schatten. (Ook 1 in ontspannen houding!).

Foto’s uploaden kan met het “foto” icoontje boven in de balk van waar je je bericht typt!
 
Omdat je op 20% in principe al een dikzak bent, ik neem aan dat je dat niet nog erger wil maken. Daarnaast maakt zo'n hoog vetpercentage het je lichaam een stuk lastiger om spiermassa op te bouwen en een stuk makkelijker om vetmassa op te bouwen.
 
Hou het gewoon bij 1 topic.
In onderstaande topics heb ej advies gekregen. Waarom doe je daar niet wat mee?

Andere topics krijgen een slotje en ga met je vragen door in dit topic. Dat houdt het forum ook wat schoner.
 
Ah, kijk. Die zijn vaak onnauwkeurig. Mijne gaf eerst 33% aan en tegenwoordig 19-20%, maar met een huidplooi meter zit ik op 15%. Denk dat als je wat foto’s plaatst we wel redelijk kunnen schatten. (Ook 1 in ontspannen houding!).

Foto’s uploaden kan met het “foto” icoontje boven in de balk van waar je je bericht typt!
FAF6234D-6BB4-4A5D-BBC1-7E5A58CF672E.jpeg
D2D34CB8-B5E3-471C-8F2D-5CD1F70AB756.jpeg
38081296-6429-4FD5-8C43-39D90D7DFE1E.jpeg
 
Je hebt erg weinig spiermassa... dus ik zou niet echt gaan cutten. Maar bulken nu is ook imo teveel van het goede. Zorg dat je eerst een tijdje op onderhoud eet met een voedingsschema en ga hard trainen.
Nogmaals voor voeding kijk hier.
POst 1 lezen en excel post 2 gebruiken.
 
Ik schat eerder 13-14%, je rug lijkt aardig droog. Eens met marina1975, er valt nog veel massa te winnen!
636CB9E7-04F1-46B1-9304-67CA4B0A2FF1.jpeg
A8BA4FA9-4F31-4B79-8AAB-63E092C67F0C.jpeg
1C4F9C10-B795-4075-9449-C8B2838569A4.jpeg

Zou ik dat redden met dit schema denkt u?
Natuurlijk in combinatie met mijn schema waarbij k vooral werk met progessive overload:
 

Bijlagen

  • 656DF402-CDEC-4B7C-8DDD-2BADD6ED4BFD.png
    656DF402-CDEC-4B7C-8DDD-2BADD6ED4BFD.png
    239,5 KB · Weergaven: 68
Bekijk bijlage 477546Bekijk bijlage 477547Bekijk bijlage 477548
Zou ik dat redden met dit schema denkt u?
Natuurlijk in combinatie met mijn schema waarbij k vooral werk met progessive overload:
Zie reacties in je andere topic.... We hebben meer nodig dan enkel een lijstje van eten. Ik wil je met alle liefde helpen en adviseren, net als bijna alle andere leden hier, maar dat betekend niet dat ik een half uur van m’n tijd ga investeren om de macro’s te berekenen voor je op basis van zo’n simpel lijstje.

Voer alles in in het excel document dat marina1975 ook al linkte in het andere topic. Krijg je zelf ook meer inzicht ;)
 
Zie reacties in je andere topic.... We hebben meer nodig dan enkel een lijstje van eten. Ik wil je met alle liefde helpen en adviseren, net als bijna alle andere leden hier, maar dat betekend niet dat ik een half uur van m’n tijd ga investeren om de macro’s te berekenen voor je op basis van zo’n simpel lijstje.

Voer alles in in het excel document dat marina1975 ook al linkte in het andere topic. Krijg je zelf ook meer inzicht ;)
Isgoed maar als macros dan kloppen met onderhoud in combinatie met dit traingsschema moet het lukken?
 
Back
Naar boven