Fitness Seller

Voedingsschema 3x kracht, 3x voetbal (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Roy333

Novice
Lid geworden
25 mrt 2016
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
72kg
Vetpercentage
12%
Beste mede-sporters,

Graag had ik jullie mening over het voedingsschema dat ik op dit moment volg. Zoals de titel al een beetje aangeeft ben ik geen hardcore bodybuilder, maar een voetballer die 3-4 in de week aan krachttraining doet. Op dit moment ben ik 25 jaar oud, 1,81m groot en weeg ik ongeveer 72kg met een vetpercentage tussen de 10-12%. Mijn doel is om richting de zomer iets meer aan te komen in spiermassa (en misschien zelfs iets te dalen in vetpercentage), zodat ik helemaal klaar ga zijn voor het nieuwe voetbalseizoen.
Hoewel ik het belangrijk vind om gestructureerd te eten, vind ik het lastig om een schema op te zetten met exact alle bijbehorende voedingswaardes en dit is vooral omdat mijn avondeten nogal varieert. Ik had dan ook graag jullie basale mening over onderstaand schema en sta open voor alle tips. Eet ik bijvoorbeeld genoeg? Eet ik te veel/ te weinig van bepaalde macronutriënten? Eet ik op de juiste tijdstippen?

Bij voorbaat dank!
 

Bijlagen

  • Voeding.doc
    25 KB · Weergaven: 125
Kan je je voedingsschema als een foto uploaden? Als ik hier alle documenten moet downloaden en weer verwijderen ben ik wel ff bezig ;)

Maar om je toch tips te geven.
Houd ongeveer 2-2,5 gr eiwit per lichaamsgewicht aan.
Houd ongeever 1gr vet per lichaamsgewicht aan.
Resterend opvullen met koolhydraten.

met jou lengte zal je ongeveer 80-85kg moeten wegen.
Bereken je dagelijks onderhoud en ga daar 500kcal ongeveer boven zitten. Kom je van zelf aan.

PS. Afvallen en aankomen gaat niet tegelijk. In het begin met de 'beginners gainz' kan het wel. Maar dit is maar voor even.
 
uw macro nutriënten staan er niet op dus kunnen wij het nog niet zo goed beoordelen.
uw vet % is 10-12 en je wilt nog verminderen?
pijl-beneden-2-e1393846598128.png
 
Back
Naar boven