Fitness Seller

Voedingsschema beginneling

Bezoekers in dit topic

BIF

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 nov 2009
Berichten
12
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
83kg
Vetpercentage
16%
Ik ben hier nieuw op DBB om wat meer info te krijgen aangezien ik nog een beginneling ben. Een aantal zaken weet ik uiteraard wel (dag rust tussen 2 KT's, goed eten en slapen etc.) Maar volgens mij doe ik toch nog wat verkeerd. En ik denk zelf dat het in het voedingspatroon zit. Kan iemand mij hierbij tips en advies geven wat beter kan hierin?

Mijn voedingsschema is meestal dit:

07.00:
brinta pap + beker melk + banaan

11.00:
boterham met kaas

13.00:
boterham met pindakaas

15.00:
boterham met kipfilet

18.00:
avondeten (meestal groente met aardappels en stukje vlees, soms vis) en erna een banaan of een kiwi

20.00:
500 gr kwark

21.30:
handje nootjes

Ik ben 1.83m, weeg ongeveer 78 kilo en heb een vetpercentage van rond de 17%. Wil graag spiermassa opbouwen, maar ook m'n vetpercentage richting de 11 a 12% brengen maar de focus ligt op opbouw van spiermassa. Probeer altijd 3 keer per week te trainen (ma, wo, vrij) met een full body schema.
 
Laatst bewerkt:
ik geloof dat je dit in de verkeerde sectie hebt gepost. ik geloof dat je meer reacties gaat krijge in de "Voeding" sectie :)

oh ja ik ben mss wel een noob op dit gebied maar ik denk dat Pedroo gelijk heeft ;)

Grtz PB
 
Oke, kan deze dan verplaatst worden naar die sectie of zal ik zelf daar een nieuw topic openen?
 
Back
Naar boven