Fitness Seller

Voedingsschema bijhouden?

Bezoekers in dit topic

whey shake = whey proteine
proteine = eiwit

en wat beteft dat plaatje.
Er zijn zoveel verschillende soort whey-eiwit shakes.
En dan kan je wel vragen aan iedereen welke het best is,
maar dat is voor iedereen verschillend, want elke lichaam
reageerd overal anders op. Dus je moet af en toe wat proberen
en kijken waar jou lichaam goed op reageerd.

Je kan best vragen wat volgens de mensen hier goed voor hun werkt.

Ik gebruik nu Supreme Whey van Dymatize. Zit weinig vet in en weinig kcal. Er zit Glutamine in (L-glutamine), BCAA's en verschillende eiwit soorten. Work's fine for me. Enige is dat het best prijzig is. Maar vraag gewoon maar wat rond.
 
Originally posted by AndreNL
Het is me toch gelukt om er een plaatje van te maken. Dit is dus wat ik gemiddeld per dag eet. Er kunnen reken fouten inzitten. Is de eerste keer dat ik een schema volledig bij hou ::D

[Abeelding niet meer beschikbaar]

grtz,

Andre

Reken ook uit hoeveel kcal, khd,eiwit en vet je over de gehele dag binnen krijgt. Dus even gehele totaal. Kan makkelijk met excel.
 
Qua whey: proberen. bij de een werkt een merk goed; de ander krijkt er acne van. qua smaak is er ook een een groot verschil.

Het proberen waard:
J-Tech, EAS, PerfectBody
 
OP totaal zit ik op:

Energie: 2834,8 Kcal
Eiwitten: 218,23 g
Koolhydraten: 457,36 g
Vetten: 57,72 g

Ik zal eens een whey protein bestellen hoor er allemaal goede dingen over van bijna alle mensen die aan bodybuilding doen dus is zeker het proberen waard.

thnx,

Andre
 
Is dit een bulk schema? Zo ja, Zou ik nog wat hoger in je kcal gaan zitten. En als het een cut schema is zou ik je khd wat verminderen.
 
Dit is het schema wat ik nu heb. Ik ga nog een maandje bulken en dan met cutten beginnen. Ik heb dus al van heel veel de aanrader gekregen om een whey protein erbij te halen en de laatste 2 maaltijden om te draaien :D
 
yup ben ik het ook mee eens. Je whey shakes zijn ook alweer wat kcal dus dat is mooi. Neem wat lijnzaadolie erbij.
 
Ook lijnzaadolie heb ik inmiddels aangeschaft morgen de uitdaging aan gaan om een eetlepel te nemen schijnd eerrrgg lekker te smaken.
 
Originally posted by AndreNL
OP totaal zit ik op:

Energie: 2834,8 Kcal
Eiwitten: 218,23 g
Koolhydraten: 457,36 g
Vetten: 57,72 g

Ik zal eens een whey protein bestellen hoor er allemaal goede dingen over van bijna alle mensen die aan bodybuilding doen dus is zeker het proberen waard.

thnx,

Andre

Ik kwam uit op dit:
eiwit: 872,9
kh: 1829,44
Vetten: 519,48

totaal: 3221,82 calorieen
 
lijkt me idd beter

1g eiwit: 4Kcal
1g kh: 4Kcal
1g alcohol: 7Kcal
1g vet: 9KCal
 
jep ik had het beetje verkeerd berekend wist niet dat je het zo moest brekenen had het allemaal maar opgeteld, maar wat vinden jullie ervan?
 
Back
Naar boven