Fitness Seller

Voedingsschema bulk

Bezoekers in dit topic

thibcast

Cool Novice
Lid geworden
20 jun 2012
Berichten
51
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
75kg
Goeiemorgen

Ik ben ongeveer een kleine maand bezig met fitness en ben mijn weg nog wat aan het zoeken.
Ben 1m86 en weeg rond de 71 kg.

Train 3 maal in de week :

Ma : Borst + biceps
Wo : Rug + triceps
Vrij : Benen + schouders

Doel = massa bijkomen.

Eetschema :

6u30 : 50 gr havermout + 150 ml melk

9u : 3 volkoren boterhammen met pindakaas

11u : appel

12 u : 6 volkoren boterhammen met 150 gr kippenborst of 300 gr rijst + 150 gr kip + tomaten of blik tonijn met 300 gr rijst en ananas.

15u : eiwitbar body en fit

17u : banaan

19u: eiwitshake

20u : wat de pot schaft (vlees + groenten + aardappelen)

22u : magere yoghurt + 50 gr noten

Over de hele dag drink ik 1,5 - 2 l water.


Ik doe dit ongeveer 3 weken en ben op die tijd toch al een 2 à 3 kg bijgekomen maar ik merk eigenlijk vooral dat er buikvet is bijgekomen (en dat is niet echt de bedoeling).

Iemand tips om dit wat te optimaliseren? Ik weet dat er nagenoeg altijd vet bijkomt en dat je daar moeilijk van onderuit kan maar ik had dit buikvet toch liefst zo laag mogelijk gehouden.


Alvast hartelijk bedankt voor de hulp.
 
Zou je die maaltijd van 12 uur niet beter kunnen verspreiden? Om 3 en 5 uur eet je vrij weinig, het zou (denk ik) beter zijn om daar dan wat meer te eten. Je lichaam heeft immers de hele dag voeding nodig.
 
Zou je die maaltijd van 12 uur niet beter kunnen verspreiden? Om 3 en 5 uur eet je vrij weinig, het zou (denk ik) beter zijn om daar dan wat meer te eten. Je lichaam heeft immers de hele dag voeding nodig.

Ja moet zeker lukken.
Zijn er voor de rest nog aanpassingen nodig?
 
Dat ligt eraan. Wat is je behoefte aan calorieën? En hoeveel eiwitten/koolhydraten/vetten zitten er in het eten?

Oh en ik zou ook iets meer water drinken! Als je te weinig drinkt kunnen je nieren beschadigen door alle eiwitten.
 
Dat ligt eraan. Wat is je behoefte aan calorieën? En hoeveel eiwitten/koolhydraten/vetten zitten er in het eten?

Oh en ik zou ook iets meer water drinken! Als je te weinig drinkt kunnen je nieren beschadigen door alle eiwitten.

ik heb een caloriebehoefte van 1800,714.
Doe daar dus 20% bij voor bulk = 2160,86.
 
{Sorry, deze post kan verwijderd worden. Er ging iets fout.}
 
Back
Naar boven