Fitness Seller

Voedingsschema Bulk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sly46

Cool Novice
Lid geworden
7 sep 2015
Berichten
62
Waardering
7
Lengte
1m78
Massa
67kg
Vetpercentage
8%
Na bijna een jaar uit de running te zijn geweest door het breken van mijn beide polsen, heb ik afgelopen maandag het trainen weer opgepakt. I'm back and I'm better. Mijn motivatie is nog nooit zo hoog geweest.

Doel van dit voedingsschema is aankomen. Ik zou graag wat advies van jullie ontvangen. Alle input is welkom!

Sportieve groet. :flexbiceps:

p.s. 19 jaar, 178 cm en 65 KG. Train 1 uur per dag, 5x per week.

jtv29d.png


Calorieën totaal: 3,074
K: 378 g
V: 87 g
E: 173 g
 
Laatst bewerkt:
Is niet te openen...
 
3k is prima om mee te starten.. niks mis mee.
 
3K prima en ipv. 5 x per week trainen eerst 3 x week full body en no bro splits.
 
3K prima en ipv. 5 x per week trainen eerst 3 x week full body en no bro splits.

Volgens mijn gym moet ik 3700K p/d eten om spiermassa aan te komen. 3000 zou volgens hen onder mijn onderhoud liggen. Kan dit kloppen? ???
 
Volgens mijn gym moet ik 3700K p/d eten om spiermassa aan te komen. 3000 zou volgens hen onder mijn onderhoud liggen. Kan dit kloppen? ???

Hoe hebben ze dit berekend?
 
3700 kcal ? ! nee hoor

Bulk 200 tot 500 kcal boven onderhoud , maw : 2661 + 500 = max 3161 kcal per dag , en geen 3700 kcal

Het is overigens vrij standaard dat medewerkers van sportscholen ( en dan voornamelijk ) de grotere ketens weinig verstand hebben van voeding en komen niet verder dan "wil je aankomen , flink veel rijst, kip en kwark eten " en "wil je afvallen , sla & water "

Knipsel.PNG
 
Back
Naar boven