XXL Nutrition

Voedingsschema bulk

Bezoekers in dit topic

Luukzorika

Cool Novice
Lid geworden
9 sep 2015
Berichten
171
Waardering
22
Lengte
1m75
Massa
75kg
Vetpercentage
16%
Hoi,

Ik ben even bezig geweest met mijn voedingsschema voor het bulken.
Erg benieuwd ben ik naar jullie meningen mbt mijn voedingsschema.

Ik zorg dat ik gevarieerd eet. Dit is mijn eerste voedingsschema. Ik ben bezig met een 2e en 3e voedingsschema voor variatie.

//

Ontbijt: 100gr havermout
Tussendoor(tjes) Shake (bananen, pinda's, havermout poeder, proteïne, rijstwafels en natural repen)
Avondeten: Andijviestamppot (ei, gehakt, andijvie, aardappelen)
Savonds: 2 boterhammen met pindakaas.

Misschien een rare combinatie met m'n tussendoor shake, maar zo krijg ik veel kcal makkelijk weg, en het bevalt me tot op heden nog wel. Ik drink deze shake niet in een keer op. Ik doe er denk ik 3 keer over. (Ook voor de stofwisseling.)

Stats:
84 kg
1.78
28 jaar
trainingsfactor 3-5 dagen krachttraining. (Ik sport 5 dagen)
1637788808909.png

1637788825653.png
 

Bijlagen

  • 1637788711381.png
    1637788711381.png
    117,7 KB · Weergaven: 109
Laatst bewerkt:
Zo te horen zit 't wel goed
 
Bulk simpele macros;
Eiwit bw x 2
Vet bw x 1
Koolhydraten overige

Hoeveel calorieen je moet eten is persoonlijk ivm je levensstijl en activiteiten pd. Gain je 0.3/0.5kg per week GEMIDDELD, dan zit je wel goed. Gain je minder of niets dan week erop 100/200 calorieën meer pd. Probeer elke maaltijd wel 25 eiwitten te halen.

Wat je eet moet je zelf weten, wat jij lekker vind kan iemand anders niet lekker vinden.

Track je ochtendgewicht ed en dan volhouden dan boek je vanzelf resultaat, zo moeilijk is het niet maar volhouden en het zo “aangenaam” mogelijk maken is wel key voor de langer termijn.

Succes ✌️
 
Bulk simpele macros;
Eiwit bw x 2
Vet bw x 1
Koolhydraten overige

Hoeveel calorieen je moet eten is persoonlijk ivm je levensstijl en activiteiten pd. Gain je 0.3/0.5kg per week GEMIDDELD, dan zit je wel goed. Gain je minder of niets dan week erop 100/200 calorieën meer pd. Probeer elke maaltijd wel 25 eiwitten te halen.

Wat je eet moet je zelf weten, wat jij lekker vind kan iemand anders niet lekker vinden.

Track je ochtendgewicht ed en dan volhouden dan boek je vanzelf resultaat, zo moeilijk is het niet maar volhouden en het zo “aangenaam” mogelijk maken is wel key voor de langer termijn.

Succes ✌️
Bedankt voor je bericht!

Ik las dat vet ook tot maximaal 1.5g per kg kan. Hier zit ik volgens mij 5 boven. Kan dit nog denk je?

Wat vind je voor de rest van mijn voedingsschema?
 
Bedankt voor je bericht!

Ik las dat vet ook tot maximaal 1.5g per kg kan. Hier zit ik volgens mij 5 boven. Kan dit nog denk je?

Wat vind je voor de rest van mijn voedingsschema?
1.5 x bw voor vet boeien maakt niets uit. Calorieën bepalen of je aankomt of afvalt. Jou voedings schema is persoonlijk, ik zou het meer verdelen over 5/6 maaltijden pd ipv 3 en een shake, maar dat werkt voor mij beter en misschien voor jou niet.

Zou zoiezo elke dag een snack(s) reserveren voor nood honger, kan fruit zijn in een cut of wat
rijstwafels/ snackerjacks in een bulk.

3 bananen per dag en 4 muesli repen zou ik persoonlijk ook veranderen naar wat anders, maar nogmaals dat zou ik doen en wellicht dat jij een bananen fetish hebt en ze onbeperkt kunt eten, niets mis mee.

Probeer het x aantal weken en wijzig je schema naarmate je vordert.
 
Back
Naar boven