XXL Nutrition

Voedingsschema Bulken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

veroNe

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
1 apr 2009
Berichten
29
Waardering
0
Heej,

Ben nou nog rustig verder aan het cutten, maar zie er al naar uit om te beginnen aan een bulk!
Nu heb ik in alle enthousiasme ff een schema opgesteld, en vraag ik me af of ik het goed gedaan heb en niks over het hoofd gezien.
Ben ergens een verhouding tegen gekomen van 30/50/20 e/k/v

Onderhoud berekend op 2900.
183cm 78kg 10%BF zijn me stats atm.

Comments please :cool:

http://home.planet.nl/~vroet019/VoedingsschemaMelvBULK.xls
 

Bijlagen

  • VoedingsschemaMelvBULK.xls
    195,5 KB · Weergaven: 67
Laatst bewerkt:
Persoonlijk zou ik bij de eerste maaltijd om 8.30 wat koolhydraten toevoegen
 
Wat dacht je dat eierkoeken toevoegde aan je sport?

precies..

Raar ontbijt, waarom niet gewoon havermout of Brinta. Verder mis ik eieren, vis, rijst en noten (pinda's zijn geen noten).
 
Bedankt voor de comments, hier heb ik wat aan!
Eierkoeken.. kweet niet, ik zag ze in tabel staan, ik had opvulling van koolhydraden nodig, en ik dacht: mwah, dat lust ik wel, past er wel in. why not?
Maar das niet goed dus?

Ontbijt vind ik altijd moeilijk..
Havermout en brinta krijg ik gewoon mn strot niet door.. misschien iemand tips om dat wat fijner te maken?
Muesli ook goed evt?
Brood 's ochtends gaat er ook moeilijk in..
 
meng je havermout of brinta met wat meusli.

of doe er een schep whey bij smaakt
heerlijk.
(ik eet het altijd koud warm krijg ik het
ook niet door mijn strot :D )
 
Wat brinta of havermout in de ochtend is toch beter dan die muesli. Misschien kun je brinta/havermout + whey samen met wat melk of water in de mixer gooien. Als je het dan gelijk opdrinkt is het niet zo dik. Verder eet je aardig wat kipfilet. Misschien kun je dit afwisselen met bijvoorbeeld een ei, tonijn, pindakaas, enz. Dan haal je gelijk je eiwitten uit wat meer verschillende bronnen, en eet je niet elke 2 uur hetzelfde. Verder ziet het er goed uit, succes ermee!
 
pinda's zijn geen noten

Ik weet niet wat de definitie van noot is, maar als je kijkt naar de voedingswaarden van pinda's ivm amandelen bv dan zie ik bitter weinig reden om het onderscheid te maken.
 
Back
Naar boven