Fitness Seller

Voedingsschema check Cutfase

Bezoekers in dit topic

46dylan46

Cool Novice
Lid geworden
14 jul 2011
Berichten
125
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
78kg
Vetpercentage
13%
hallo, hier mijn voedingsschema ter controlle.

zie bijlage.
 
Laatst bewerkt:
Zoals je zelf al kunt zien haal je je vetten niet... Ook de vetten die je erin hebt zitten zou ik uit een andere voedingsbron halen.
Probeer de kaas te vervangen met pindakaas, zalm, avocado of eieren (iets met gezonde vetten in ieder geval).
Daarnaast zou het handig zijn als je er even bij zet wat je snacks zouden kunnen zijn (Is het een gevulde koek of is het rijst met kip en groenten? Daar zit namelijk nogal een verschil in).
Je eet nu 2800kcal. Als je probeert te bulken lijkt me dit vrij weinig (en vrij veel voor een cut?)...
Vermeld dus wat meer details over wat je doel is.
Doe je ook nog aan krachttraining naast de 3x per week cardio?
Ik zou de whey van 23:00 bij de magnificent van 22:30 nemen en de kwark samen met de cashewnoten om 23:30.
Daarnaast zou je kunnen overwegen om in plaats van met een tosti te ontbijten, havermout of brinta met melk, banaan en eventueel whey te nemen.
Als laatste mis ik de groenten en het fruit?
 
Zoals je zelf al kunt zien haal je je vetten niet... Ook de vetten die je erin hebt zitten zou ik uit een andere voedingsbron halen.
Probeer de kaas te vervangen met pindakaas, zalm, avocado of eieren (iets met gezonde vetten in ieder geval).
Daarnaast zou het handig zijn als je er even bij zet wat je snacks zouden kunnen zijn (Is het een gevulde koek of is het rijst met kip en groenten? Daar zit namelijk nogal een verschil in).
Je eet nu 2800kcal. Als je probeert te bulken lijkt me dit vrij weinig (en vrij veel voor een cut?)...
Vermeld dus wat meer details over wat je doel is.
Doe je ook nog aan krachttraining naast de 3x per week cardio?
Ik zou de whey van 23:00 bij de magnificent van 22:30 nemen en de kwark samen met de cashewnoten om 23:30.
Daarnaast zou je kunnen overwegen om in plaats van met een tosti te ontbijten, havermout of brinta met melk, banaan en eventueel whey te nemen.
Als laatste mis ik de groenten en het fruit?


hellaas lust ik geen pindakaas, onbijt zal ik afwisselen met brinte.
groenten zitten vrijwel altijd bij het avond eten, maar deze bevatten bijna geen kcals dus die tel ik niet mee.

verder heb ik het schema iets aangepast zo hoe je zij.

bedankt!
 
Zo te zien probeer je dus te cutten...
Probeer het schema in ieder geval een tijdje uit, krijg je het resultaat dat je wenst: Vooral door blijven gaan.
Val je niet af: Minder eten.
Mocht je niet afvallen dan zou ik de 20:00 snack schrappen, of minder brood eten (vooral koolhydraten weglaten dus).
Probeer wel om de vetten uit een goede bron te laten komen, kaas bevat namelijk veel verzadigd vet.
Niet dat dat meteen dodelijk is, maar hoofdzakelijk onverzadigd vet heeft toch de voorkeur (zalm, avocado, pinda's, noten, eidooier, olijfolie).
 
Back
Naar boven