XXL Nutrition

Voedingsschema check (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

etienne00123

Cool Novice
Lid geworden
15 jun 2013
Berichten
96
Waardering
76
Lengte
1m70
Massa
61kg
Vetpercentage
13%
Beste dbb'ers,

Ik wil graag beginnen met bulken. Dit is de eerste keer dat ik van plan ben een voedingsschema te gaan volgen.

Ik ben 17 jaar oud.
170 cm lang en weeg 72 kg.
Volgens de Benedict Harris formule is mijn bmr 1773 kcal. Onderhoud is dan 1773*1.4 = 2482 kcal.

Hieronder mijn voedingsschema.

qod7vm.jpg


Zouden jullie hiernaar willen kijken en eventueel commentaar geven?

Alvast bedankt!
 
ik denk dat je wat weinig eet voor een bulk als je 17 bent is het bijna niet mogelijk dat je onderhoud op 1700kcal is ik denk dat je echt veel meer moet eten in iedergeval rond/boven 3000kcal. Ik ben bijv bijna 15 nu en mijn onderhoud is rond 2800kcal omdat ik nog zo jong ben en nog groei. En ja ik ben jong maar dit is wat ik denk.
 
Bedankt voor je reactie. Hmm ja ik geloof best dat mijn onderhoud hoger ligt maar ik heb geen idee hoe ik nog meer kan eten. Ik heb eerlijk gezegd al
best wat moeite dit weg te werken.
 
Bedankt voor je reactie. Hmm ja ik geloof best dat mijn onderhoud hoger ligt maar ik heb geen idee hoe ik nog meer kan eten. Ik heb eerlijk gezegd al
best wat moeite dit weg te werken.

Wat ik meestal doe is met het ontbijt is ik zag dat je brinta eet als ontbijt ik doe meestal 500ml halfvolle melk aan de kook brengen en dan gewoon brinta doorheen doen totdat het dik is, (ik doe meestal havermout 150gram met 500ml melk) wat ik dan nog doe is 250ml magereyoghurt met 1schep whey met een stuk fruit. En als het goed is heb je dan al rond 1000kcal gehad
 
Thanks voor die tip!
 
Neem de kwark voor je gaat slapen. Trage eiwitten en de cashewnoten erdoor doen. is nog lekker ook. Walnoten kan ook.

Dan kan je om 11:00 2 boterhammen meer eten. 2 boterhammen vult minder dan 250 gr kwark.
 
Thanks ! Zal ik doen!

---------- Toegevoegd om 23:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

Als ik deze veranderingen doorvoer kom ik uit op 214 gram eiwitten. Is dit niet een beetje overkill voor iemand van 72 kg?
 
Bevat je fruit geen voedingwaarde?
 
Jawel haha vond dit alleen verwaarloosbaar.
 
Oke ik zal het ook bijhouden! Hoe zit het met mn eiwitten?
 
Back
Naar boven