MuscleMeat

voedingsschema check (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jeffrey woortman

Cool Novice
Lid geworden
24 okt 2015
Berichten
105
Waardering
2
Lengte
1m73
Massa
72kg
Vetpercentage
13%
zouden jullie eens naar m'n schema kunnen willen kijken? ik wil meer massa maar voor zomer niet meer vet.

ik sta op om 4.40 maar stap op 5u in week bus en ga weer slapen,moet ik niet eerst wat eten?
verder weet ik dat het beter Is om vaker te eten maar op m'n werk gaat dat echt niet

ontbijt 6.30
250gram magere yoghurt
1scoop Whey
40 gram havervlokken
1 pil vis olie
1 pil vitamine d3
1 pil vitamine c
magnesum

lunch 10.30
6 stukken fijn volkoren brood
beleg
pindakaas,choco pasta,kipfilet,heinz,American filet enzovoort

15.00 appel

17.30
200 gram aardappel
250 gram groene
25gram jus
stuk vlees

20.30
250gram magere kwark met 10 gram lijnzaad

tussendoortjes
85% chocolade
crackers soms met jam
rijstewafels soms met pindakaas of kipfilet

op trainings dagen nog een Whey shake soms met dextrose.
verder heb ik hennep zaad,chiazaad en sesam zaad besteld om door m'n yoghurt enof kwark te doen.

ik kom nu meestal op 2600kcal
koolhydraten 45% 345ram
vet 25% 90gram
eiwit 30% 238 gram
 
Meal timing zou in praktijk niet zoveel uit maken, maar volgens mij kloppen je macro's niet met je totale hoeveelheid kcal.

Als je graag wat meer massa wilt moet je boven je onderhoud gaan eten, vet zal je hierbij ook altijd aankomen. Dit kan je echter minimaliseren door maar 200 tot 300 boven je onderhoud te gaan eten, massa zal inprincipe iets minder snel komen maar zo houd je je vet gains minimaal. Indien je niet je onderhoud weet kan je altijd nog even een calc opzoeken op internet en daaruit globaal gaan eten.

Succes.
 
Meal timing zou in praktijk niet zoveel uit maken, maar volgens mij kloppen je macro's niet met je totale hoeveelheid kcal.

Als je graag wat meer massa wilt moet je boven je onderhoud gaan eten, vet zal je hierbij ook altijd aankomen. Dit kan je echter minimaliseren door maar 200 tot 300 boven je onderhoud te gaan eten, massa zal inprincipe iets minder snel komen maar zo houd je je vet gains minimaal. Indien je niet je onderhoud weet kan je altijd nog even een calc opzoeken op internet en daaruit globaal gaan eten.

Succes.
Bedankt voor je reactie,
ik houd m'n eten bij op my fitness pal
app.
dat ik meer moet eten dan ik verbrand voor massa weet ik.

maar wat vind jij hoe mijn "schema " er voor de rest uitziet.
thnx
 
Schema is in principe oke. Qua beleg zou ik het houden bij pindakaas/kipfilet en misschien wat meer fruit voor de vitamines en voedingsvezels. Zolang je tussendoortjes bij je macros passen moet dit ook kunnen vind ik.

Haal jij je dagelijksvet inname wel? Ziet er erg vetarm uit naast de pindakaas, noten schijnt goed te doen!
 
Back
Naar boven