XXL Nutrition

Voedingsschema check

Bezoekers in dit topic

rotterdambb

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
21 sep 2011
Berichten
1.047
Waardering
44
Vetpercentage
12%
26 jaar, 69kg en 1.77mtr (niet veel massa en niet helemaal droog ondanks laag gewicht)
gemiddeld 2 of 3x pw full body en 1 of 2x pw kickboksen


Willen jullie mijn globale eetschema checken voor cleanbulk:
Wil er wel bij vermelden dat dit dagelijks verschilt en ik ook geen BB ambities heb oid, wil de winter massa winnen en zo min mogenljik vet.

Ontbijt (500kcal)
- 500gram optimel kwark
- 50gram cruesli
- vers fruit

tussendoor:
1 boterham met kipfilet / kaas / pindakaas

lunch:
4 boterhammen met kipfilet / kaas / pindakaas / soms met ei / soms met zalm
soms rijst of bami met kip

tussendoor:
cashew noten 40 gram

avond eten:
verschillend, maar altijd welk rond de 900/1000kcal met vlees / groenten / vis /aardappels / rijst / pasta

Laatste maaltijd voor het slapen gaan kwark


Dagelijks kom ik gemiddeld rond de 2650kcal uit, waarbij ik eiwitten op gewicht x 2gr eiwit probeer te hanteren.
Als ik boks en in het weekend kom ik vaak nog wat hoger uit dan de 2500kcal.


Zie jullie feedback wel tegemoet.
 
Laatst bewerkt:
Wat is je onderhoud?
Wat zijn je andere macro's? Vetten en kh?
vetten minimaal 1 gr per kg BW en rest KH

Lees dit ook even en vul de excel anders even in. Geeft een wat beter beeld van alles.

Cleanbulk zegt niets over de producten de je eet. Mar dat je licht boven onderhoud eet om niet teveel vet aan te zetten.
In een cleanbulk kan je ook pizza en friet etc eten. Als je maar aan je macro's voldoet.
 
Onderhoud ligt rond de 2450 kcal, dus ik probeer gemiddeld op de 2650 kcal uit te komen waarbij er in het weekend een uitschieter bij kan zitten.

Voorbeeld verhouding vandaag:
eiwit: 157 gram
KH: 255 gram
vetten: 95 gram
 
Ziet er op zich prima uit qua macro's ook.
Hou met diner wel rekening dat een simpele aardappel/groente/vlees maaltijd verre van 900 kcal haalt.... tenzij t echt veel en/of wat vetter is.
Met rijst/pasta red je dat wel.

Kijk of je aankomt hiermee en zo niet ophogen.
 
Ok super, dan weet ik dat de basis goed is, verhogen kan idd altijd nog indien nodig
 
Back
Naar boven