Fitness Seller

Voedingsschema check. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Redeem

Cool Novice
Lid geworden
25 dec 2019
Berichten
104
Waardering
31
Lengte
1m83
Massa
102kg
2250 K.cal met 3x sporten om af te vallen, wellicht iets meer dan 2250 omdat ik actiever begin te worden.
10:00 Trainen. Sl + rustdagen uurtje lopen 6km.

+/- (dus bij gemiddelde benadering).
Ochtend snelle eiwitten en carbs voor trainen.
Na trainen maaltijd met extra carbs (snel/gemiddeld) en eiwitten (snel/gemiddeld).
Overdag gemiddeld met alle voeding en carbs afbouwen.
Nacht weinig tot geen carbs (soms wat extra vet) en langzame eiwitten.
300 gram fruit en 250 gram groente verdeelt over de dag.
Gezonde vetten gevarieerd waar mogelijk.
Vezels kom ik met diverse schema's op +/- 40 gram.
Eiwitten neigen naar de 200.
Ochtend flinke bakken pleur en einde van de dag niet meer.
Geen frisdranken en alleen koffie, thee (geen thee in de avond) en water.

Cheatdag (ik denk zaterdag) blijf ik binnen de macro's (tot 2500 K.cal) maar let dan niet op tijden of wat ik neem.

Schermafbeelding 2020-02-13 om 15.47.35.png
 
Laatst bewerkt:
En wat eet je?
 
Dat is dus het lastige omdat ik veel te veel varieer per dag tot nu toe.....


Gisteren: Vetten tot nu toe olijfolie 1e druk koudgeperst, kruiden reken ik niet mee behalve zout. (Banaan miste, had het niet meer in huis). Honing toegevoegd ondanks de snelle opname want moest het opvullen.
Schermafbeelding 2020-02-13 om 17.51.40.png


Vandaag: (suiker toegevoegd bij 16:00 om de macro's te halen) vetten kom ik tekort aan het einde en zal dan bij toevoeging ver over mijn K.cal gaan. 20:00 zojuist met komkommer, knoflook en sambal. 20:00 met olijfolie aangevuld.
Schermafbeelding 2020-02-15 om 16.51.52.png


Blaadje sla en komkommer of een tomaatje reken ik eigenlijks niet mee als het maar een beetje opfrissen is.
 
Wacht, ik zet er volgens mij een verkeerd schema in, ff zoeken.

Edit: nee klopt wel.
 
Ziet er toch prima uit. Ik zou alleen zelf eerder een 1 a 2 lepels ketchup of currysaus aan je hamburger toevoegen dan gewoon een hap suiker.
 
Ik heb de suiker door de sla gemixt omdat ik het normaal gesproken met azijn, suiker zou doen en dan slasaus. Heb nog wel letterlijk bij de winkel gestaan om te kijken naar wat er in ketchup zit aan koolhydraten, en toen dacht ik....... toch maar liever mayo door de sla omdat het anders wel echt konijnen voer aan het worden is. :)

Die hamburger was wel super lekker!!!!!!! Zijn in de aanbieding nu. 150 gram voor 1,23 meen ik. Dat is goedkoop en het komt van de betere delen van de rund.

Edit: En bedankt voor de reactie, dan zit ik dus nu eindelijk met voeding goed.

Schermafbeelding 2020-02-15 om 17.00.05.png
 
Currysaus van de aldi
80 kcal per 100 gram :D
 
Dat is echt niks, wellicht toch maar een flesje currysaus kopen :)

Edit: 50 gram atjar door de tonijn (blikje Princess).......drool: Meesterlijk wat lekker is het dan ineens! Eventueel een beetje mayo en peper en dan op een broodje...... Ergens vorige week gedaan.... Dammmmmm wat lekker en kwam in K.cal en E/K/V goed uit.
 
Ketchup van lidl is ook maar 100 kcal per 100 gr
en de halfvolle mayo van lidl is 127 kcal per 100 gr

Bij de action hebben ze ook sweet chilisaus zero% en yonaisse 0% en ceasar dressing zero % en die bevatten allemaal 10-20 kcal per 100 ml en zijn 1,29 oid per 250 ml
 
Zit dat spul niet vol met troep om het nog lekker te maken? Als ik nu al iets met zoetstoffen neem dan walg ik ervan. Maar proberen voor die euro kan altijd. Hoewel ik niet echt van de sausen ben...... Maar op de sla vind ik het echt wel lekker.
 
Back
Naar boven