AndroidHealthClinic

Voedingsschema Controle AUB hulp

Bezoekers in dit topic

Yarell

Novice
Lid geworden
21 mei 2014
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
76kg
Vetpercentage
12%
Hallo,

Mijn naam is Yarell Broere ik ben 19 jaar en ik train nu 5 maanden intensief waarvan 2 met voedingsschema.
Ik ben nu vanaf januari 4KG afgevallen en van een buikomtrek van 90 nu naar de 81CM.
Mijn BF berekend met een fat caliper ligt rond de 14-16% en via internet is het 10%.
Ik heb 1 maand minder goed op mijn eten gelet (niet extreem erg maar niet volledig schoon eten) maar ik ben nog steeds 3-4x per week naar de sportschool geweest.
Ik ben 3 jaar geleden 30 kilo afgevallen dus met de discipline zit het wel goed.


Ik ga nu weer beginnen met mijn voeding- en trainschema.
Zou 1 van jullie het voor mij willen controleren en aanpassen waar nodig.
Mijn gedachtegang is nog steeds dat hoe meer KCAL hoe slechter het is voor de 'lijn'.

In de schema heb ik alles verwerkt wat nodig is als het goed is.

Ik heb ook een trainschema die ik erbij post maar die is volgens mijn instructeur uitstekend maar aanpassen of tips zijn altijd welkom.
Ik ben pas deze week voor het eerst begonnen met bankdrukken dus het gewicht ligt nog niet hoog.
In het trainschema staat ook alles op volgorde van hoe ik het doe dus bijvoorbeeld eerst bankdrukken dan kabels dan dumbels dan machine.

Ik ben altijd gepest met mijn Moobies en die zijn nu steeds strakker aan het worden maar er zit nog een laagje vet omheen van een hand vol, maar de spieren zijn duidelijk voelbaar en steeds beter zichtbaar.
Als iemand goede tips heeft om het strakker te krijgen met een extra bepaalde oefening graag.

Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen op weg naar die lange droom: Een mooie strakke borstkas creëren.

Voedings Schema
28h03rl.png


Mijn dagelijkse behoefte met berekening van de site is 1945.

Train Schema
2j2w3v9.png
 
Laatst bewerkt:
Het valt me op dat je te weinig kcal eet.
En je moet ook minstens aan 1g vet per kg lichaamsgewicht komen.

Jouw onderhoud ligt op +/- 3102kcal, dat wil zeggen dat je gaat cutten op ongeveer 2602kcal.

Je macro's zou ik zo doen:
- 215g eiwitten
- 242g koolhydraten
- 86g vetten

Dan kom je precies op 2602kcal uit per dag.
Je gaat dan ook 0,5kg per week afvallen, wat ruim genoeg is.

Over je trainingsschema:
- 32 sets voor borst ??? Lol.. beetje overkill, niet?
- Ik zou wat meer oefeningen doen voor benen (Squat, Romanian Deadlift, Front Squat)
 
Ten eerste, goed bezig (qua resultaten). Pas op dat je nu niet te snel wilt gaan. Je eet op het moment echt te weinig, 1700 kcals met een onderhoud van 3100 is een te groot deficit. Schroef dit dus op richting de 2600 ongeveer en houd de macro's in de gaten.

Daarnaast nog een dingetje: als ik het goed begrijp eet jij 100 kcals aan rijst en haalt daar 35 gram eiwit en 2 gram kh uit?
 
Daarnaast nog een dingetje: als ik het goed begrijp eet jij 100 kcals aan rijst en haalt daar 35 gram eiwit en 2 gram kh uit?

whey rijst? ziek spul

en TS, die Moobies (moest echt even nadenken wat je bedoeld.. wij noemen het hier gwn Man Boobs) trekken vanzelf weg.. had ik ook

En ik kan je schema's niet zien.. maar zoveel foto's niet van DBB.
 
Back
Naar boven