MuscleMeat

Voedingsschema cut te weinig kcal?

Bezoekers in dit topic

Drugevis

Novice
Lid geworden
8 aug 2015
Berichten
13
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
83kg
Vetpercentage
11%
Beste,

Een aantal weken geleden heeft een vriend mij een voedingsschema opgesteld, (3x lage dag, 1x hoog) maar ik heb echt constant honger.. Ik stel mij echt de vraag of ik wel genoeg binnekrijg dagelijks. Ik kom er wel droger van, maar ik vind mijn behoefte precies veel te laag, wou dus graag een second opinion :-) stats: 1m81 83kg 10% , 4x per week krachtsport (na training nog shake+banaan) & redelijk zware arbeid.
Schema zit bijgevoegd,
Alvast bedankt

image.jpeg


image.jpeg
 
Je zou inderdaad best wat hoger mogen zitten. Maar heel ver zit je er niet naast.
Op zowel je lage als hoge dagen ~200-400kcal erbij zou je ook vetverlies moeten geven en waarschijnlijk beter spiermassa laten behouden.
 
Wat me meteen opvalt is dat er in de lage dagen geen fruit zit allesinds en weinig groenten. Deze bevatten weinig calorieen , maar veel vezels, dus een vol gevoel. Zal veel schelen tegen het hongergevoel.
Als je al aan 10% zit, moet je zo diep niet gaan cutten, want je gaat teveel spierverlies oplopen.
200-400 kcal hoger gaan eten
 
Je zou inderdaad best wat hoger mogen zitten. Maar heel ver zit je er niet naast.
Op zowel je lage als hoge dagen ~200-400kcal erbij zou je ook vetverlies moeten geven en waarschijnlijk beter spiermassa laten behouden.
Precies dit
 
Je zou inderdaad best wat hoger mogen zitten. Maar heel ver zit je er niet naast.
Op zowel je lage als hoge dagen ~200-400kcal erbij zou je ook vetverlies moeten geven en waarschijnlijk beter spiermassa laten behouden.
Bedankt, maar in da schema zit wel ni de olijfolie die ik gebruik voor men vlees te bakken, ma mss paar extra rijstwafels me pindakaas ofzo der insteken :p
 
Bedankt, maar in da schema zit wel ni de olijfolie die ik gebruik voor men vlees te bakken, ma mss paar extra rijstwafels me pindakaas ofzo der insteken :p
Zou kunnen inderdaad! Maar zolang je droger wordt en alles goed gaat, prima toch.
Bedank je vriend maar :)
 
Back
Naar boven