XXL Nutrition

Voedingsschema cut

Bezoekers in dit topic

BillyBalzak

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
5 mei 2011
Berichten
4.447
Waardering
431
Lengte
1m82
Massa
82kg
Hallo,
ik ben bezig met een cut schema maken. ik wil rond begin/half juli op ~10% staan en ik sta nu rond de 13%.
Ik heb een cut schema gemaakt maar ik heb maar 1800 kcal. Misschien is dat wat weinig? hebben jullie nog wat toevoegingen in de vorm van onverzadigde vetten/eiwitten? of evt andere opmerkingen.
Heb maar ff een printscreen gemaakt want anders is 90% wss toch te lui om hem te downloaden.
2nkmhp0.png
 
vraagje ik had een voedingsschema nodig.. (cut) maar wanneer pak je dan je shakes? gewoon gelijk na het trainen? en pak je nog andere supps?
 
107 gram eiwit lijkt mij rijkelijk aan de lage kant. Ik zou zeggen probeer eens het dubbele.
 
je 200g kwark in 250 veranderen gewoon een pak van 500gr 2x opeten
en een shake is zowat alleen eiwit dus dat
Eventueel wat pinda's ergens op de dag

ik heb het zelfde ontbijt als jij alleen 40gr brinta en 250ml melk ik drink daarna een shake van 28g whey met water dat is bijna 22gr eiwit en maar 2,5gram koolhydraten
 
107 gram eiwit lijkt mij rijkelijk aan de lage kant. Ik zou zeggen probeer eens het dubbele.

avondeten zit er niet bij he. weet niet wat ik daarvoor aan eiwit zou moeten tellen. maar het dubbele lijkt me wat overdreven voor iemand van 75kg ;) dan zit ik binnen de kortste keren van boven tot onder onder de puisten


vraagje ik had een voedingsschema nodig.. (cut) maar wanneer pak je dan je shakes? gewoon gelijk na het trainen? en pak je nog andere supps?
ik pak geen shakes of andere supps op het moment dus daar kan ik je niet mee helpen.

---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 17:01 ----------

je 200g kwark in 250 veranderen gewoon een pak van 500gr 2x opeten
en een shake is zowat alleen eiwit dus dat
Eventueel wat pinda's ergens op de dag

ik heb het zelfde ontbijt als jij alleen 40gr brinta en 250ml melk ik drink daarna een shake van 28g whey met water dat is bijna 22gr eiwit en maar 2,5gram koolhydraten

oke. ja misschien moet ik dan toch maar shakes gaan halen. ik heb trouwens bakken kwark van 450gr dus 500gr zal niet gaan. of ja, ons mam haalt altijd bij andere winkels en die van de jumbo zijn 450, lidl 500 en c1000 450. dusja dat verschilt nogal. maar het komt niet op 30 kcal aan....
 
oke ja ik heb bakken van 500gr vandaar

maar kaas zit geen koolhydraten in was ik vergeten

amandelen daar zitten 19,5g eiwitten 6g koolhydraten en 52g vet waarvan maar 3,5 verzadigd per 100g

of walnoten en anders zoals ik al zei pinda's

dit werd mij aangeraden alleen ik lust geen noten

het weer word beter dus ga zonnen tegen puisten en pak eventueel 1x per week een zonnebankje
 
oke ja ik heb bakken van 500gr vandaar

maar kaas zit geen koolhydraten in was ik vergeten

amandelen daar zitten 19,5g eiwitten 6g koolhydraten en 52g vet waarvan maar 3,5 verzadigd per 100g

of walnoten en anders zoals ik al zei pinda's

dit werd mij aangeraden alleen ik lust geen noten

het weer word beter dus ga zonnen tegen puisten en pak eventueel 1x per week een zonnebankje
oke. dus pinda's + shakes als aanvulling en dan zou het ongeveer goed moeten zijn? Dan ga ik dat proberen.

Bruin worden zal er niet in zitten met mijn type huid. ik word eerder rood dan dat ik verbrand. Ben bang dat melanotan de enige oplossing is maar ik ga niet injecten om bruin te worden ;)
 
uv straling helpt tegen puistjes ;) ook al wordt je niet bruin daar was het voor bedoelt
 
Back
Naar boven