AndroidHealthClinic

voedingsschema cut

Bezoekers in dit topic

ddm1

Novice
Lid geworden
27 dec 2015
Berichten
14
Waardering
2
Lengte
1m89
Massa
98kg
goedemiddag.
ik ben 18 jaar oud.
98,5 kg
vp: gok rond 22%
ik ga beginnen met cutten met het onderstaande schema en sta graag open voor verbeteringen en opmerkingen.

mijn calorie onderhoud is rond 3200 cal.
ik train 4-5 keer per week met de PPL routine.
tijdens mijn cut blijf ik gewoon lage frequentie en zwaar gewicht aanhouden.
naast mijn KT voeg ik ook cardio toe om mijn metabolisme op pijl te houden en ik kan dan wat meer eten die dagen.
op het moment dat ik stop met afvallen ga ik 100 cal perdag te schrappen door mijn carbs wat naar beneden te halen.
 

Bijlagen

  • voedingsschema.xlsx
    10,2 KB · Weergaven: 333
Kan evt iets meer vetten, verder goed begin.
 
Hoe kom jij met 2 scoops whey aan 60 gram eiwit? 2 scoops is ong 50 gram, en dan is het meestal 80% eiwit ;)

Voor de rest lijkt het me een net schema. Zou alleen de shake naar je ontbijt verplaatsen maar dat is persoonlijk.
 
1 scoop is uit me hoofd 45gram:D heb hier alleen nu voor gekozen om die pot op te maken.
op het moment dat de pot leeg is ga ik een extra maaltijd toevoegen en eventueel 1 shake
 
1 scoop is uit me hoofd 45gram:D heb hier alleen nu voor gekozen om die pot op te maken.
op het moment dat de pot leeg is ga ik een extra maaltijd toevoegen en eventueel 1 shake

misschien heb jij dan hele grote scoops ofzo :rolleyes:
 
misschien heb jij dan hele grote scoops ofzo :rolleyes:
Hier spelen vaak 2 dingen mee....

Whey is een natuurproduct. Het poeder Kan soms wat verschillen. Soms is het luchtiger danwel compacter dan een andere keer.
De inhoud van een scoop kan per batch zomaar eens 10 gram verschillen hierdoor.

Tweede is commercieel. Scoops lijken wel groter te worden zonder melding. Op de pot staat vaak 1 scoop.... Velen wegen niet af. Dus dan is de pot ook eerder leeg ;)
Handige truc van leveranciers om meer te verkopen :D
 
Hier spelen vaak 2 dingen mee....

Whey is een natuurproduct. Het poeder Kan soms wat verschillen. Soms is het luchtiger danwel compacter dan een andere keer.
De inhoud van een scoop kan per batch zomaar eens 10 gram verschillen hierdoor.

Tweede is commercieel. Scoops lijken wel groter te worden zonder melding. Op de pot staat vaak 1 scoop.... Velen wegen niet af. Dus dan is de pot ook eerder leeg ;)
Handige truc van leveranciers om meer te verkopen :D

Daar heb je inderdaad volledig gelijk in!
Maar gelukkig heb ik nu al 3 keer achter elkaar een batch waarbij een normale scoop gewoon rond de 25 gram is. Bovendien, aangezien ik in de cut zit, heb ik mijzelf aangewend altijd te wegen van te voren. :rolleyes:
 
Back
Naar boven