AndroidHealthClinic

voedingsschema cut

Bezoekers in dit topic

Minus64

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
10 sep 2008
Berichten
51
Waardering
0
Hallo,

ben 33j, 185cm, 80,50kg ( vetpercentage rond de 10% max nu ) , probleem is dat rond de middel nog teveel vet blijft zitten.

Train nu al een heel tijdje 6x per week met volgend voedingsschema dat ik toch al 2 maanden volg:

Maaltijd 1:
35g havermout
50g blauwe bes
30g whey
5g lijnzaad
5g chiazaad

Maaltijd 2:
0.5 avocado
100g kip
1,5 snee volkoren brood

Maaltijd 3:
2 scoops xxl pancakes
1 volledig ei + 2 ei-eiwitten
0,5 banaan
10g cashewnoten
(hier maak ik dan pannenkoek van )

Maaltijd 4 :
300g broccoli bloemkool mix
130g kip
50g zilvervliesrijst
5g cashewnoten

Maaltijd 5:
150g AH soja kwark
30g whey
15g cashewnoten
35g blauwe bessen

Tussen deze maaltijden in: 2 mandarijnen, 100g bleekselder, 100g wortel, 1 kiwi


dit komt neer op: 2290kcal, 231g carbs, 63g vet, 200g eiwit
Ik deed bewust maar heel weinig cardio omdat ik toch al onder onderhoud zit, maar moet ik meer mijn cardio meer optrekken of minder gaan eten? Of misschien het fruit tussenin laten vallen of?


Alvast bedankt !
 
Die k3uze is aan jou wat je doet. Maar als je niet meer afvalt moet je of minder eten of meer cardio gaan doen of combinatie van. Zal zo'n 200 kcal droppen met voeding of 200 kcal creëren met cardio en dan voeding tegelijk houden of beide 100. Voeding 100 droppen en cardio met zo'n 100 kcal toevoegen.
 
Ziet er goed en gebalanceerd uit! Havermout en blauwe bessen zijn wel belangrijk om biologisch te eten als je het kunt betalen, i.v.m. hormoonverstorende schimmelvorming en bestrijdingsmiddelen respectievelijk. Idem voor kip, wordt het e.e.a. ingespoten, Lijnzaad en soja kunnen ook testosteron verlagen. Hoe meer T hoe beter voor je gewicht/vetopslag.
 
Back
Naar boven