Fitness Seller

Voedingsschema cutten E45% K30% V25% (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

scfrick

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
11 mrt 2009
Berichten
5
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
82kg
Vetpercentage
10%
Hallo,

Ik heb de laatste tijd veel gelezen over bodybuilding en voeding. Mijn stats op dit moment zijn 1.83cm, 80kg en 10% vet. Omdat ik mijn vetpercentage omlaag wil brengen, wil ik een paar weken cutten.

Nu heb ik veel informatie hierover verzameld en kwam uiteindelijk tot de conclusie dat mijn verhouding qua macro's er als volgt uit moet zien E45% K30% V25%. Aan de hand hiervan heb ik mijn voedingsschema opgezet.
Hiernaast heb ik begrepen dat het ook belangrijk is dat het aantal eiwitten ongeveer 2xlichaamsgewicht is, dat is voor mij dus 2x80=160gram eiwitten.

Mijn onderhoud ligt rond de 3200 KCAL per dag. In mijn voedingsschema wil ik rond de 2800KCAL gaan zitten.

Nu heb ik een voedingsschema opgezet, maar is het onmogelijk om 2800kcal te halen uit E45% K30% V25% wanneer ik maar 160 gram eiwitten mag per dag. Hoe kan ik dit oplossen? Want ik wil cutten door mijn koolhydraten laag te houden.

Hieronder mijn voedingsschema:
Schermafdruk 2016-06-22 09.26.44.png
 
Dat had ik ook al door, maar daarom zou ik ook graag willen weten wat voor verhouding qua macro's ik beter kan aanhouden.
 
Je moet zorgen: 1gr vet per kg lichaamsgewicht, 2 gr eiwit per kg lichaamsgewicht en de rest koolhydraten. Maar deze informatie had je ook in de sticky's kunnen vinden
 
Wat hierboven staat inderdaad. Percentages werken niet, grammen moet je mee werken
 
Dankje, heb mijn schema aangepast.
 
Back
Naar boven