XXL Nutrition

Voedingsschema (cutting)

Bezoekers in dit topic

kolt1ga

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
18 okt 2010
Berichten
128
Waardering
2
Lengte
1m75
Massa
81kg
Vetpercentage
14%
Beste forumleden,

Ik weeg nu 80 kilo en ben 177cm en ik schat dat mijn vetpercentage rond 19% ligt. Vooral mijn buikje valt heel erg op. Daarom vind ik het tijd worden om te cutten en uiteraard hoort daar ook een nieuwe voedingsschema bij. Ik ben bezig met een nieuwe voedingsschema waarbij ik veel eiwitten inneem en weinig koolhydraten en vetten. Ik ben zover gekomen, nog toevoegingen en/of aanpassingen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Lijkt me veels te WEINIG broeder.
 
yep ben aan het denken wat ik er eventueel bij kan doen, zat net ff naar jouw voedingsschema te kijken
 
Laatst bewerkt:
Oh ok, sorry! Misschien wat carbs :D?
 
Ik zou er toch tijden bijzetten want dat is echt belangrijk.
Als je dit in 2x naar binnen werkt of in 8x, daar zit nog al een verschil tussen.
Ook zou ik je warme maaltijd specificeren.
Mijn warme maaltijden zijn namelijk groentes en vlees of kip, geen rijst/aardappels/pasta vanwege de KH's, en zo is dat voor iedereen weer anders.
Als laatste, ik vind dat er weinig echte voeding in zit en veel supplementen.
 
Ik zou er toch tijden bijzetten want dat is echt belangrijk.
Als je dit in 2x naar binnen werkt of in 8x, daar zit nog al een verschil tussen.
Ook zou ik je warme maaltijd specificeren.
Mijn warme maaltijden zijn namelijk groentes en vlees of kip, geen rijst/aardappels/pasta vanwege de KH's, en zo is dat voor iedereen weer anders.
Als laatste, ik vind dat er weinig echte voeding in zit en veel supplementen.
als je nog thuis woont heb je weinig te zeggen over wat er als avondeten wordt gemaakt :p


waar zie je veel supplementen, alleen maar night protein? haha


ik wil jou niet aanvallen ofzo maar er staat duidelijk bij dat ik nog bezig ben met aanpassen en vandaar dat er geen tijden bij zit.
 
Laatst bewerkt:
Aaah ja ok dan heb je er inderdaad niet zoveel over te zeggen.
In dat geval zou ik zeggen, doe rustig aan met aardappels/rijst/pasta/jus/sausjes.

Ik probeerde jou ook niet aan te vallen hoor :) Maar ik bedoelde, we kunnen je pas echt helpen als je wat specifieker bent in wat je wanneer eet.
Oh en 2x die scheppen amino das ook een supje toch :p
 
Aaah ja ok dan heb je er inderdaad niet zoveel over te zeggen.
In dat geval zou ik zeggen, doe rustig aan met aardappels/rijst/pasta/jus/sausjes.

Ik probeerde jou ook niet aan te vallen hoor :) Maar ik bedoelde, we kunnen je pas echt helpen als je wat specifieker bent in wat je wanneer eet.
Oh en 2x die scheppen amino das ook een supje toch :p
"amino" telt niet mee als eiwitten ;) had et bijgezet voor de calorieën. 1 schep is 5 gram haha



aangepast en hier is et:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

vruchtensap, prik enzo heb ik maar niet bijgezet
 
tijden bij gezet :)
 
prik drinken we niet meer he;)
 
Back
Naar boven