Fitness Seller

voedingsschema Dosse (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dosse

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
21 sep 2006
Berichten
93
Waardering
0
Yo

Ben 1m81 en 79 a 80 kg

Heb al tijdje gepowertraind dan gestopt ( i know it's lame!)
ma nu wil ik er degelijk voo rgaan heb ik tijd en ga ik er tijd voor maken als ik er gene heb.

Heeft er iemand ideetjes voor voedingsschemaheb al topics gelezen van andere ma mss tips voor mij of kleine schema.
Tnx


dosse
 
Misschien dat het handig is om eerst zelf even een opzetje te maken. Er is hier genoeg over te vinden.
 
10:00 uur
* 4 sneetjes volkorenbrood
* 50 gram kipfilet
* 2 glazen melk
* 30 gram whey proteine met water
* 50 gram brinta

12:00 uur
* 4 sneetjes volkorenbrood+ 3 gekookte eieren ( allen wit)
* 1 blok tonijn+ tomaat
* 1 banaan
* 2 glazen melk

14:00 uur
* 4 sneetjes volkorenbrood+3 gekookte eieren alleen wit
* 25 gram kipfilet
* 50 gram kaas
* 2 glazen jus d'orange

16:00 uur
* 200 gram rijst of pasta met 1 blik tonijn in eigen nat+ groenten broccolie,....


18:00 uur
* ???? Wat best eten voor de training ? gekookte eieren ?
* 400 ml melk

20:00 uur (na het trainen)
* 250 gram magere kwark
* 30 gram whey proteine + water
* 1 glas melk


22:00 uur

*150 gram magere kwark
*komkommer+tomaat
*?????


tijdens de dag oko veel water drinken
Moet ik tot de gram uitmeten ?
Want ik bestel elke dag ene kip( filet zonder vel ,...)
Bedoel als ik honger heb mag ik daar gewoon geen stukken van eten .
Want ik dnek als je je eten moet wegen alles is het dan niet minderleuk ?
Graag wat advies.....

Bedoeling is dus dat ik zo rap mogelijk spieromzet moet hebben, ben al redelijk breed dus oppassen met de vetten ( breed ma ni dik e)
Ziezo hier heb je mijn voedingschemma
 
+ soms train ik 's middags moet ik dan mijn eet patroon veranderen of niet ? en hoe dan?
graag hulp gevraagd tnx...
 
Ohja in belgie vind ik geen Brinta:s aangezien ik dit voedingschemma volgende weke mee ga beginnen is Brinta een soort havermout ? zo neen is havermout goed ?
 
Havermout is the bomb!:D

Waarom mix je je whey trouwens niet gewoon met je melk..? En als je per dag 5 a 6 eieren gaat wegknagen zeg je volgens mij na een maand meer 'tok tok tok'... ;) Probeer er wat leuke variatie in te vinden, op calorietabel.nl kan je allerlei produkten met bijbehorende kcal's vinden. Gewoon een beetje rondkijken en shoppen wat jou aan staat. Misschien dat je tussendoor wat mueslikoeken of muesliepen kan eten. Ik heb zelf standaard magnetronpannekoeken liggen die ik na de training weleens neem.

En doe je niets anders op je brood dan alleen kipfilet..? Nooit een flinke boterham met pindakaas of een broodje gezond (kaas en worst)..? Ik zou zo'n strikt schema nooit volhouden.. :p
 
[Link niet meer beschikbaar]

Vul hier alles is in, dan zie je precies alle waardes.
Weet je meteen hoeveel cal je binnekrijgt.
 
ja kalkoen filet gaat ook nog :p

maar worst enzo is dat niet te veel vet ?

Ja shakes met melk sry was beke mis :)
en ja ik weet ik ga ms stok tok tok zeggen maja je gaat er wel flink ei wit van hebben al sje het geel niet opeet enzo dus slikken ! al sik het beu ben .
 
dank je sporthaas maar ik heb de producten nog niet kunnen lezen dus kan ik ook niet meten hoeveel waarde
 
Lijkt veel op mijn schema, en kipfilet is natuurlijk gewoon erg lekker:)
 
Ja , maar ik zit met probleemke ik train meestal 's middags.
Moet mijn voedingschemma dan niet gewijzigd worden ? wat eet ik best voor en na de training .

please say anything:)
 
Ja , maar ik zit met probleemke ik train meestal 's middags.
Moet mijn voedingschemma dan niet gewijzigd worden ? wat eet ik best voor en na de training .

please say anything:)

Tuurlijk, dan moet je maaltijden gaan omdraaien he.
En voor trainen doe ik altijd een banaan, je kan ook wat water met dextrose doen. Na training, whey, dextrose en melk. En 30/45min na training een maaltijd met complexe koolhydraten zoals aardappelen, spaghetti, rijst enz.
 
oke super merci nu nog 1 vraagje het kan zijn dat ik smorgens moet werken en om 5 u of soms4uur moet opstaan dan al havermout pakken of niet ? want ik heb maar pause om de 2.5u dus eten 2.5 uur tussen dan eten en dan weer 2.5 uur werken dan ben ik er al vanaf :) dus ja...

en wat is nu het beste this off topic wel maja 3 keer je volledige body trainen of zoals anders borst en biceps ene dag dan andere dit en dat? want sommige zeggen dat beter is 3 keer volledige body omdat na48uur is je spieren weer gerust ofzo.... sry voor de off topic vraag.
 
dextrose ?

tnx al voor te helpen
 
oke super merci nu nog 1 vraagje het kan zijn dat ik smorgens moet werken en om 5 u of soms4uur moet opstaan dan al havermout pakken of niet ? want ik heb maar pause om de 2.5u dus eten 2.5 uur tussen dan eten en dan weer 2.5 uur werken dan ben ik er al vanaf :) dus ja...

en wat is nu het beste this off topic wel maja 3 keer je volledige body trainen of zoals anders borst en biceps ene dag dan andere dit en dat? want sommige zeggen dat beter is 3 keer volledige body omdat na48uur is je spieren weer gerust ofzo.... sry voor de off topic vraag.

Havermout kan je gewoon nemen als je opstaat, maakt niet uit of je nou 4uur sochtends, of 10uur sochtends opstaat.

Dat is voor iedereen verschillend, de ene vindt split beter, de ander fullbody. Maar over het algemeen is split beter voor massa.

Dextrose is druivensuiker. Kan je gewoon bij de ah kopen.
 
`jaja ken da :)

cva ja kan je overal kopen GB bij ons genoemd.

oke dus geen full body doen want den deze wil breed worden ( bijbreden)

merci e ....

ma zit daar ni te veel suikers in druivensuiker ( de naam alleen al)
of is dat voor meer energie ? en hoeel moogde eten uit zon pakske
 
oke super merci nu nog 1 vraagje het kan zijn dat ik smorgens moet werken en om 5 u of soms4uur moet opstaan dan al havermout pakken of niet ? want ik heb maar pause om de 2.5u dus eten 2.5 uur tussen dan eten en dan weer 2.5 uur werken dan ben ik er al vanaf :) dus ja...

en wat is nu het beste this off topic wel maja 3 keer je volledige body trainen of zoals anders borst en biceps ene dag dan andere dit en dat? want sommige zeggen dat beter is 3 keer volledige body omdat na48uur is je spieren weer gerust ofzo.... sry voor de off topic vraag.


laat mij raden jij bent postbode ???
 
Back
Naar boven