Fitness Seller

Voedingsschema droog trainen

Bezoekers in dit topic

Goudveertje

Novice
Lid geworden
6 aug 2013
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
72kg
Vetpercentage
19%
Beste allen,

Ik wil graag nog wat advies over mijn voeding, ik denk dat ik aardig in de buurt kom maar op of aanmerkingen zijn altijd welkom.
Ik wil graag wat meer droog worden en mijn spieren mogen wel wat groeien.
Ik doe sinds kort elke dag 45min cardio en verbrand volgens deze crosstrainer gemiddeld zo'n 600kcal, als ik daar mee klaar ben doe ik er nog zo'n 30min krachttraining elke dag 2 spiergroepen.

mijn voedingsschema is als volgt:
2a9v6df.jpg


Voor de mensen die gaan zeggen meer kip vis etc. dat weet ik, ik ben alleen vegatarisch dus dat soort reacties kan ik weinig mee.

Alvast bedankt en graag hoor ik jullie reactie!
 
Laatst bewerkt:
Zonder je behoefte etc kunnen we niets.
Over je y
Training: 30 min kt voor 2 groepen?
Is 15 min per groep waarvan een kleine 5 min rust zal zijn?

Sorry dat ik het zeg maar echt grote evolutie zal je hierdoor niet maken.
 
Ik zou ook iets minder lang joggen en meer tijd investeren in je ijzer!
600 kcal lijkt me trouwens een beetje overdreven, het is vaak dat zulke machines niet accuraat het aantal verbrande kcals tonen. Tenzij je natuurlijk 45min aan een stuk als Usain Bolt crosst natuurlijk :D
 
vetten mogen wel wat hoger, en eerst kt daarna cardio.
onderhoud even posten!

---------- Post toegevoegd 6 August 2013 om 16:30 ----------

Ik zou ook iets minder lang joggen en meer tijd investeren in je ijzer!
600 kcal lijkt me trouwens een beetje overdreven, het is vaak dat zulke machines niet accuraat het aantal verbrande kcals tonen. Tenzij je natuurlijk 45min aan een stuk als Usain Bolt crosst natuurlijk :D

600 kcals in 45 minuten is goed te doen
 
Bedankt voor jullie eerste reacties.
De bedoeling is echt het droog trainen, laat ik dat voorop stellen.
De 30 min kt zal inderdaad aan de korte kant zijn, dit zal ik wat op moeten krikken.
De cardio na de kt zal ik ook is uitproberen, maar waarom adviseer jij deze volgorde en niet eerst cardio en dan kt?
 
Bedankt voor jullie eerste reacties.
De bedoeling is echt het droog trainen, laat ik dat voorop stellen.
De 30 min kt zal inderdaad aan de korte kant zijn, dit zal ik wat op moeten krikken.
De cardio na de kt zal ik ook is uitproberen, maar waarom adviseer jij deze volgorde en niet eerst cardio en dan kt?

Ikzelf vind het ook fijner om eerst KT te doen dan zweet je tenminste niet zo veel als na de cardio
 
Bedankt voor jullie eerste reacties.
De bedoeling is echt het droog trainen, laat ik dat voorop stellen.
De 30 min kt zal inderdaad aan de korte kant zijn, dit zal ik wat op moeten krikken.
De cardio na de kt zal ik ook is uitproberen, maar waarom adviseer jij deze volgorde en niet eerst cardio en dan kt?

Omdat krachttraining op een bodybuildforum de prioriteit krijgt.. als cardio dit bij jou is zit je hier fout.
Met cardio verbrand je suikers die je bij kt had kunnen gebruiken, dat is mijn acherliggende gedachte.
Je hoeft niet perse een x aantal min aan kt te doen, het liefst juist zo kort mogelijk 30-45 min.
Zorg gewoon dat je jouw setjes doet, de juiste oefeningen en heel je lichaam traint.
 
Oke nou dat advies zal ik dan zeker opvolgen bedankt hiervoor. Iemand nog op of aanmerkingen op het voedingsschema?
 
begin eens met die troep van ene cola zero eruit te gooien dit past niet echt bij een dieet voor droog te worden, ook de siroop eruit en gewoon water drinken.

14.30 moeten nog eiwitten bij.
vruchtensap misschien vervangen door iets anders waar carbs inzitten, want dit zal weer een suikerbom zijn.
 
nogmaals, post je onderhoud!

Sorry maar wat bedoel je hiermee?
Hoeveel Kcal ik verbruik per dag? Dat zijn er ongeveer 2800 a 2900.

---------- Post toegevoegd 8 August 2013 om 05:41 ----------

begin eens met die troep van ene cola zero eruit te gooien dit past niet echt bij een dieet voor droog te worden, ook de siroop eruit en gewoon water drinken.

14.30 moeten nog eiwitten bij.
vruchtensap misschien vervangen door iets anders waar carbs inzitten, want dit zal weer een suikerbom zijn.

De vruchtensap snap ik, dit kan ik er wel uitlaten.
Wel de vraag waarom de cola zero eruit? Als ik de voedingswaarde op het etiket lees is dit toch niet slecht?
Of sla ik hiermee goed mis?
 
Sorry maar wat bedoel je hiermee?
Hoeveel Kcal ik verbruik per dag? Dat zijn er ongeveer 2800 a 2900.

---------- Post toegevoegd 8 August 2013 om 05:41 ----------



De vruchtensap snap ik, dit kan ik er wel uitlaten.
Wel de vraag waarom de cola zero eruit? Als ik de voedingswaarde op het etiket lees is dit toch niet slecht?
Of sla ik hiermee goed mis?

Nee opzich niet maar ik zou het gewoon wel beperken, heb wel eens een onderzoek gelezen dat mensen die cola-zero drinken meer honger hebben en naar andere dingen gaan grijpen dan wanneer je cola regular drinkt. Omdat die zero shit niet vult, mja als je honger hebt en je grijpt naar gezonde shit dan boeit het eigelijk niet zoveel :)
 
Nee opzich niet maar ik zou het gewoon wel beperken, heb wel eens een onderzoek gelezen dat mensen die cola-zero drinken meer honger hebben en naar andere dingen gaan grijpen dan wanneer je cola regular drinkt. Omdat die zero shit niet vult, mja als je honger hebt en je grijpt naar gezonde shit dan boeit het eigelijk niet zoveel :)

oke, nou ik grijp niet naar ongezonde dingen, als ik mijn voedingsschema zo bekijk.
En ik heb een sterk karakter dus dat zal wel goed komen.
Toch bedankt voor je andere tip, de vruchtensap zal ik vervangen voor een kop thee om de dag mee te beginnen.:)
 
Sorry maar wat bedoel je hiermee?
Hoeveel Kcal ik verbruik per dag? Dat zijn er ongeveer 2800 a 2900.

---------- Post toegevoegd 8 August 2013 om 05:41 ----------



De vruchtensap snap ik, dit kan ik er wel uitlaten.
Wel de vraag waarom de cola zero eruit? Als ik de voedingswaarde op het etiket lees is dit toch niet slecht?
Of sla ik hiermee goed mis?

onderhoud = het aantal kcals wat je nodig hebt om op gewicht te blijven.
cola zero kan je er gewoon in laten, helpt mij altijd om van andere zoetigheid af te blijven;)
 
Nee opzich niet maar ik zou het gewoon wel beperken, heb wel eens een onderzoek gelezen dat mensen die cola-zero drinken meer honger hebben en naar andere dingen gaan grijpen dan wanneer je cola regular drinkt. Omdat die zero shit niet vult, mja als je honger hebt en je grijpt naar gezonde shit dan boeit het eigelijk niet zoveel :)

Klink belachelijk.. Waar is dat onderzoek op gebaseerd? Laat eens zien!
 
onderhoud = het aantal kcals wat je nodig hebt om op gewicht te blijven.
cola zero kan je er gewoon in laten, helpt mij altijd om van andere zoetigheid af te blijven;)

Ja voor mij werkt het ook positief. De hele dag water word ik niet goed van, ook al probeer ik het zo veel mogelijk te drinken.
Ja ik heb zo'n ongeveer 2800 kcal nodig. Op mijn werk heb ik niet zoveel beweging.
 
aangezien je aan het afvallen bent zou ik grotendeels van je carbs na je training eten.
dus of eerder gaan trainen of je schema aanpassen.
vetten mogen ook hoger maar dat had ik al gezegd.
 
begin eens met die troep van ene cola zero eruit te gooien dit past niet echt bij een dieet voor droog te worden, ook de siroop eruit en gewoon water drinken.

14.30 moeten nog eiwitten bij.
Vruchtensap misschien vervangen door iets anders waar carbs inzitten, want dit zal weer een suikerbom zijn.

bs
 
Back
Naar boven