XXL Nutrition

Voedingsschema droogtrainen advies

Bezoekers in dit topic

Siphen

Novice
Lid geworden
3 jun 2013
Berichten
28
Waardering
0
Lengte
1m75
Hoi iedereeen,

Ik ben nu 3 maanden bezig met cutten. Na 2 maanden merkte ik een plateau dus ben ik op onderhoud gaan eten voor 1,5 week. Nu ben ik bezig met een voedingsschema op 1900kcal.

Ik ben 24 jaar, 173cm lang en weeg momenteel 63kg. Mijn vetpercentage ligt op de 12,5% en ik zou graag naar 10% willen voordat ik begin met een leanbulk. Mijn activiteit ligt op de 3-4x trainen in de week. Daarnaast loop ik stage wat vergeleken kan worden met een kantoorbaan.

Dit is mijn huidige voedingsschema:

Schermafdruk_2016_05_22_21_24_50.png


Ik gebruik een 40/30/30 verhouding. Dit komt precies uit op 2gr. eiwit per kg/lichaamsgewicht en 1 gr. vet per kg/lichaamsgewicht. Omdat ik stage loop probeer ik het nu zo simpel mogelijk te houden. Daarom is het tot maaltijd 4 met zo min mogelijk prep.

Kunnen jullie mij adviseren of dit schema goed in elkaar zit?
 
Geen groente?

Als ik je stats zo zie zou ik sws niet verder cutten, maar lekker beginnen met je leanbulk. Er blijft straks niks van je over joh.
 
Groente tel ik niet, maar eet ik ongeveer 200gr. per dag van. Is 12,5% bf een goed startpunt om te beginnen met een leanbulk?
 
Groente tel ik niet, maar eet ik ongeveer 200gr. per dag van. Is 12,5% bf een goed startpunt om te beginnen met een leanbulk?
Hangt er vanaf wat je zelf wil. Als je nog wat vet wilt verliezen moet je dat lekker nog een paar weken doen.
In principe is 12,5% prima om mee te leanbulken, alleen onderschat men wel vaak hun bf%.
 
Ik zou sowieso meer groente gaan eten, 200 gram per dag is echt veel te weinig, je krijgt zo niet genoeg vezels binnen, probeer deze rond de 40 gram te krijgen. Verder kun je vanaf 12% idd prima je leanbulk beginnen. Maar als je echt graag naar 10% wilt moet je dat natuurlijk gewoon doen, laat je bf iig niet hoger oplopen dan 15%.
 
Back
Naar boven