AndroidHealthClinic

Voedingsschema Ectomorph Fitness Noob

Bezoekers in dit topic

Lennartvdhave

Novice
Lid geworden
16 mrt 2016
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
72kg
Hoi allen,

Ik heb 4 maanden geleden het fitnessen weer opgepakt (ben 2 jaar geleden begonnen maar het was vaak een maand of 4 en dan weer een pauze) en doe het 4x in de week. ik ben 1,83 meter lang en weeg 73 kilo (Ectomorph lichaamsbouw).

M'n doel is om meer massa te creëren (natuurlijk het liefst alleen spier, maar ik begrijp dat ik natuurlijk ook vet aan zal komen). Ik ben altijd een moeilijke eter geweest (in de zin van dat ik vrij weinig dingen lust) wat ik zelf ook erg irritant vind. Ik heb voor mezelf 2 maanden geleden een voedingsschema gemaakt maar ik hoor graag jullie advies over wat ik er aan zou kunnen / moeten toevoegen en wat ik eruit zou kunnen / moeten laten.

07:15 450 gram Danio Kwark (Franse magere kwark krijg ik amper naar binnen dus als compromis ben ik Danio kwark gaan eten, het is tenslotte nog steeds kwark alleen zitten er meer koolhydraten / suikers in en deze vind ik erg lekker.)

9:30 Eiwit reep (tussen de 15-20 gram eiwit, ligt aan de reep)

11:30 Fitness

12:30 Lunch (Restaurant bij werk, ligt er aan wat er te koop is die dag, varieert van biefstuk tot lasagne etc. etc.)

14:00 Optimum Nutrition Eiwit Shake

16:00 50 gram ongezouten pinda's

18:30 Avondeten, wat de pot schaft

21:00 5 gram creatine met multi vitamine sap

Zoals je ziet eet ik daarna eigenlijk bijna niets meer, soms een plakje ontbijtkoek maar ik denk dat ik dit beter niet kan doen.

Hoor graag jullie kritiek / advies!
 
Dit is een opsomming van wat je eet, hoe ziet je voedingsschema er uit? Daarmee bedoel ik ekv verhouding, je dagelijks onderhoud.
Zou de lunch trouwens ook wel wat zelf voorbereiden, dan weetje wat je binnen krijgt.
 
Back
Naar boven