MuscleMeat

Voedingsschema + excel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

NoemMeSjors

Novice
Lid geworden
26 jan 2014
Berichten
15
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
70kg
Vetpercentage
13%
Goedeavond heren,

Hieronder ziet u mijn voedingsschema.
Heb er zelf al veel aan proberen te knutselen en gezien mijn passie voor techniek staan der ook formules in waardoor je als je gewicht, leeftijd en lengte aanpast automatisch je onderhoud ed worden berekent :).

Maar nu: Wat moet ik nog toevoegen? Zit nog niet op de goede hoeveelheid, maar weet echt niet wat nog toe te voegen :eek:..

2ugm14w.png


Gr,

PS: Indien er vraag naar is kan ik wel een schema opstellen waarin ook veelgebruikte voedingswaren met hun bijbehorende voedingswaarde inzet. Dus als je dan het aantal gram erin zet dat hij automatisch alle koolhydraten ed uitrekent, uitrekent hoeveel je dan voor dat dagdeel aan kcal hebt, uitrekent welk deel dat van het geheel is etc.

Mvg,
Stijn
 
Woow, dit is inderdaad echt NSFW !!! :eek: Pfoe.

---------- Toegevoegd om 21:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:46 ----------

Gewoon van aantal dingen een beetje meer? Glas melk zelf opdrinken, wat meer appelstroop, wat meer pindakaas etc.
 
Zou leuk zijn als je zo'n bestandje zou maken, alleen is er al hier ergens op dbb kan het wel uploaden als het nodig is
 
Woow, dit is inderdaad echt NSFW !!! :eek: Pfoe.

---------- Toegevoegd om 21:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:46 ----------

Gewoon van aantal dingen een beetje meer? Glas melk zelf opdrinken, wat meer appelstroop, wat meer pindakaas etc.

Hehe.. Het is al aangepast haha. Zag het zelf ook al.
Oké bedankt! En wat vind je van het idee om dat excel bestand te maken? Heb je er zelf baat bij?

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

Zou leuk zijn als je zo'n bestandje zou maken, alleen is er al hier ergens op dbb kan het wel uploaden als het nodig is

Bedankt voor je reactie. Als je dat zou willen doen, scheelt het mij werk en heeft iedereen er plezier van!
 
Nee bedankt, ik neem alles over van spullen die ik koop ;) Dus vooraf ingevulde voedingswaarden die niet kloppen met die van mijzelf, daar kan ik niks mee.
 
Nee bedankt, ik neem alles over van spullen die ik koop ;) Dus vooraf ingevulde voedingswaarden die niet kloppen met die van mijzelf, daar kan ik niks mee.


En wat vind je van mijn voedingsschema?
 
Woow, dit is inderdaad echt NSFW !!! :eek: Pfoe.

---------- Toegevoegd om 21:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:46 ----------

Gewoon van aantal dingen een beetje meer? Glas melk zelf opdrinken, wat meer appelstroop, wat meer pindakaas etc.

Staat hierboven.
Verder kan ik niet echt afleiden aan je schema wanneer je traint?
Wat je is pre workout meal en wat is je post workout meal (als je die hebt).
Er zullen verschillende meningen zijn over je schema, de een wilt clean, de ander denk alleen aan kcal en macro's, hoe ze er komen maakt niet veel uit (zo een ben ik).
 
Maak van die 30 gram brinta bij het ontbijt anders 60 gram en dan 300 ml melk ipv 200, heb je wat meer vet, eiwit en kh. En dan stelt je ontbijt ook nog iets voor in plaats van die 3 happen brinta ;)
 
Nee bedankt, ik neem alles over van spullen die ik koop ;) Dus vooraf ingevulde voedingswaarden die niet kloppen met die van mijzelf, daar kan ik niks mee.

zal niet zo heel veel verschillen en je kan altijd wat bij toevoegen
 
zal niet zo heel veel verschillen en je kan altijd wat bij toevoegen

Waarom zou ik de moeite nemen om alles te dubbel checken en toe te voegen, als ik het binnen enkele minuten zelf kan invoeren? Voor mij werkt dat het fijnste ;) ik zeg niet dat het niet werkt, gewoon voor mij niet.
 
Back
Naar boven