MuscleMeat

Voedingsschema excel

Bezoekers in dit topic

Bodybuilderforlife

Cool Novice
Lid geworden
12 jun 2016
Berichten
60
Waardering
11
Lengte
1m76
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Hallo bodybuilders,

In bijgevoegd bestand is mijn voedingsschema overzichtelijk weergegeven. Graag zou ik hierover feedback willen ontvangen. Er zijn een paar dingen waarover ik met name feedback wil:

- Ik kom uit op ongeveer 200 gram eiwitten per dag. Dit is 25% van mijn totale calorie-inname. Is dit niet wat veel? Het is namelijk 2,5 keer mijn lichaamsgewicht in grammen. Wanneer ik dit terugschroef zal ik meer koolhydraten moeten gaan eten om mijn calorieaantal te behalen. Hier kom ik never nooit aan. Ik vind 400 gram koolhydraten per dag al moeilijk om binnen te krijgen.
- Staan er dingen in mijn voedingsschema die ik beter kan vervangen voor iets gezonders?
- Eet ik gevarieerd genoeg?

Toelichting schema:
- Mijn doel is onderhoud, dat betekent dat ik ongeveer 3350 calorieën naar binnen moet werken.
- Avondeten staat niet ingevuld, omdat dit elke avond verschilt. Bij een eiwitrijke avondmaal, zal ik iets meer koolhydraten eten en iets minder eiwitten. Andersom geldt dit natuurlijk ook. Wanneer mijn vet-inname niet voldoende is aan het eind van de dag, pak ik voor het slapen gaan wat lijnzaad.

Als iemand nog andere tips heeft hoor ik het graag.

Alvast bedankt!
 

Bijlagen

  • Voedingsschema excel.xlsx
    23,5 KB · Weergaven: 245
Niets moeilijks aan meer koolhydraten.
25 gr brinta voor een ontbijt is wel zeer weinig. Gewoon 75-100 gram pakken.
lunch 40 gram havermout stelt ook niet veel voor. Ook 75-100 gram pakken.

en eerder opstaan. ontbijten om 9:30... das eerder een tweede maaltijd. Gewoon wat eerder opstaan en een fatsoenlijk ontbijt er nog bij pakken.
 
Oke oke dat is waar, meer brinta kan inderdaad makelijk. Ik zit nu in een ritme van elf uur naar bed en 9 uur opstaan, dat vind ik wel prima zo. Staan er toevallig nog producten in mijn schema die ik beter kan vervangen voor iets anders?
 
Back
Naar boven