MuscleMeat

Voedingsschema Fajah Lourens

Bezoekers in dit topic

beeldkijker

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
13 okt 2015
Berichten
2.811
Waardering
1.050
Lengte
1m83
Massa
86kg
Not sure of er al een topic hier over is maar...

Een vriend van me is helemaal van Fajah en haar 'killerbody' dieet.. (letterlijk killer..)

Ik vroeg hem eens dat voedingsschema van Fajah naar mij te sturen. Nou kan zelf al op eerste blik werpen dat het aardig matig en crasherig is.

Wat denken jullie er van?

Het mooie is dat hij het ook echt strikt volgt. Probleem is dat hij sommige dingen niet lust (witvis).

Hij: "Nee ik moet dit eten van Fajah!!1!11 Anders val ik niet af.. Maar ik lust het niet"
Ik: "Nou vervang 1 ding gewoon door kip of rund..? Zal het heus niet verkloten hoor je bent toch al aan het crashen.."
Hij: "Nee zo werkt dat niet "
Ik: ":stfu:'

5dfe0037-c575-48c7-b49b-c9c871c965f1.jpg
 
Mijn vriendin heeft het boek liggen. Ik heb al gezegd dat ze er best inspiratie uit op kan doen qua maaltijden, maar zich niet aan de macro's moet houden. Meer als receptenboek, dus.
 
R.I.P. al het eigeel dat in de prullenbak verdwijnt per week:janken:
 
Dat wijf is niet in orde.
 
Volgens mij komt hij met dit nog niet eens boven de 1200kcal of te wel onder zijn BMR. Eigenlijk moet Fajah vervolgd worden wegens het toedoen van letsel op grote schaal.
 
Een vriend die het schema van Fajah volgt? Is 'ie van de verkeerde kant?
 
R.I.P. al het eigeel dat in de prullenbak verdwijnt per week:janken:
Rip de gainz...
Volgens mij komt hij met dit nog niet eens boven de 1200kcal of te wel onder zijn BMR. Eigenlijk moet Fajah vervolgd worden wegens het toedoen van letsel op grote schaal.
1800kcal komt het ongeveer op neer.
Een vriend die het schema van Fajah volgt? Is 'ie van de verkeerde kant?
Onzeker, en wil te graag afvallen. Het boek is nooit aangewezen dat het alleen voor vrouwen is. Vriend van me is door haar op insta gezet als een van haar killerbody volgers.. (noem geen namen ivm privacy van mate) Maar dus niet alleen voor vrouwen
 
Rip de gainz...

1800kcal komt het ongeveer op neer.

Onzeker, en wil te graag afvallen. Het boek is nooit aangewezen dat het alleen voor vrouwen is. Vriend van me is door haar op insta gezet als een van haar killerbody volgers.. (noem geen namen ivm privacy van mate) Maar dus niet alleen voor vrouwen
Hmm, ik heb alleen de maandag uitgerekend en daar kom ik hoogstens op 1250 kcal uit.
 
Hmm, ik heb alleen de maandag uitgerekend en daar kom ik hoogstens op 1250 kcal uit.
Boter/olie meegerekend bij het bakken van de kip en eventueel de groente? Daarbij staat er eiwitshake(water of met melk?), kan wel verschil zitten van paar honderd kcal.

Desalniettemin is het echt veel te weinig, en kan je idd ook rond de 1250 uit komen :rolleyes:
 
Boter/olie meegerekend bij het bakken van de kip en eventueel de groente? Daarbij staat er eiwitshake(water of met melk?), kan wel verschil zitten van paar honderd kcal.

Desalniettemin is het echt veel te weinig, en kan je idd ook rond de 1250 uit komen :rolleyes:
Haha nee geen boter meegerekend want dat stond niet in het schema. En wat niet in het schema staat mag niet want dan gaat het mis he zoals je maatje vertelde haha:D
 
Gaat weer nergens over dit. Het ergste is nog wel dat dat wijf er schatrijk van wordt. Ze zit bij RTL Late Night dat kut boek van haar te promoten en zelf snapt ze er geen bal van. Om te lachen gewoon.
 
Back
Naar boven